2021. október 1., péntek

Vény nélkül... Még mindig a klinika

 Remélem nem únjátok még a klinikát? Mivel már nyolc éve írom a Vény nélkült, ennek örömére készülnek posztok a klinikáról. Ki emlékszik az első részre? Itt olvasható! Nagyon nehezen kezdtem hozzá, én nagyon jól emlékszem. Az első részben bemutattam pár dokit, köztük Danit és Edriket is, akik a mai részben is szerepelni fognak. Egyébként Edrik, igazi neve Jenő, ő volt az első Ken babám akit felnőttként vettem. Mikor indult a sztori akkor kapott egy új nevet, de nekem ő mindig Jenő marad.😊 

Szóval Daniel, azaz Dr. Daniel Petrov konzíliumra hívta két kollégáját, Edriket és Dereket. 

Derekre emlékszik valaki? Ő akkor debütált a sorozatban mikor Dani éppen nem dolgozott, mert el volt törve a lába és mikor kontrollra ment, pont kifogta az új kollégát. Itt olvasható a sztori!

-Röviden ismertetem az esetet. A részletek itt vannak a mappában, majd nézzétek át. Egy 17 éves lányról van szó. 

- Számítok rátok a műtőben is!

- Edrik a helyreállítás részleteit dolgozd ki nekem, szeretném látni lépésről , lépésre. 
-Rendben , Dani. 

- Gyerekek jól vannak? - kérdezte Dani , Edriket.
- Remekül, kösz! Albert hiányolta Lénit a suliból.
- Hétfőn már menni fog. 
- Albert nagyon örülni fog!

- Négyen alkotjuk az orvos teamet. Lénával este tartunk majd egy kis konzíliumot.- mondta Dani.
- Mi is szoktunk esténként konzíliumot tartani az asszonnyal! - nevetett Derek.
- Mi azt nem úgy szoktuk hívni! - szólt vissza Dani. 
- Egyébként akartam is kérdezni, hogy Lénát nem veszed be a csapatba? Neki nagyon gyors a problémamegoldó képessége. - mondta Edrik.
Derek is bólogatott.
- Éppen ezért gondoltam rá én is. - szólt Dani.
- Derek, erre kérek egy aláírást!

-Edrik, megnéznéd a kettesben a balesetest, nem tetszik nekem a seb az arcán!

-Köszönöm Doktor urak, hétfőn átbeszélünk mindent! Mára van még egy epekövem és hétvégén nem leszek.

- De jó neked Dani! Egész hétvégén ügyelek! - mondta Derek. 



Dani hamar végzett az epeköves pácienssel és indulhatott haza.

2 megjegyzés:

  1. Én bizony nem unom a klinikát. :) Nagyon jó ez a rész is, én nagyon szeretem a történetet és a képeket is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De örülök, hogy tetszik! Köszönöm szépen a kedves kommentet!

      Törlés