2021. október 28., csütörtök

Ajándékot kaptunk

 Meglepetés csomag érkezett, tele kincsekkel. Köszönjük szépen, Bogi!

Daniel felcipelte a hálóba a csomagot.
-Mennyi minden van itt!

- Nézd Dani, milyen szép táskák!


- Lénus, ezt nézd! Fülbevaló!
- Ó, de szép!
- Milyen kár , hogy nincs kilyukasztva a fülem!

- Azon könnyen segíthetünk!


- Lénus, kilyukasszam a füled? 
- Komolyan kérdezed?
- Miért, úgy nézek ki mint aki viccel?
- Pont úgy! Dani hóember.

-Nem viccelek, átszúrom a füled.
- Nagyon szép, biztos jól állna neked.

- Hogy tetszik?
- Nagyon!
-Nagyon jól áll neked a fülbevaló!

- Hozom a táskám. Egy injekciós tűvel kilyukasztom a füled.

- Berajzolom, lefertőtlenítem és átszúrom.



- Most mi a baj? Miért húzod el a fejed?

- Dani, inkább nem szeretném!
- Oké! De nem kell a sarokba bújni! - nevetett Daniel 

2 megjegyzés:

  1. De jó, végigizgultam. :D Én sajnos gyerekkoromban átszúrtam tényleg a fülét, és ilyen, "embernek" való bizsut tettem bele. Ma már nem tenném, dehát a gyerek milyen.. :) És sajnos gyűrűt is "szúrtam", barátnőmmel.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy izgisnek találtad! Jó lenne, ha gyárilag ki lenne lyukasztva Léna füle! Szeretnék neki fülbevalót. Gyerekkoromban és is csináltam hasonló dolgokat.😀

      Törlés