2015. február 20., péntek

Első Barbie-m

Sikerült beszereznem egy olyan babát, mint gyermekkoromban az első Barbie-m volt. Leírhatatlan érzés újra a kezemben tartani!  Igaz nem ugyanaz a baba,  de mégis az érzés olyan,  mintha ugyanaz lenne,  csak éppen sok-sok éve nem láttam volna. Mikor megérkezett, órákig csak nézegettem. Görkoris Sindy és ő voltak a kedvenc babáim. Sindy a mai napig megvan,  miután Barbie tönkrement, Sindy-re nagyon vigyáztam. És most bemutatom nektek, Loisirs Barbie-t 1986-ból. Ő az első Barbie-m! ♥

8 megjegyzés:

  1. El tudom képzelni milyen érzés lehet újra magadénak tudni az első babát, gratulálok hozzá! :-) Nagyon szép és bájos! Láttam tavaly egy hirdetést, elég sokáig megvolt, ami meg az én első barbie-m volt... Nagyon hezitáltam rajta megvegyem-e, most pedig már nincs hirdetve, úgyhogy ez a vonat már elment, de hozhat még csodát a Sors.
    Ezeknek a régi Barbiek-nak olyan más stílusuk van, természetesebbek, csinosabbak, nekem még a ruháik is jobban tetszenek. Szeretem, hogy nem sápatagok, hanem szép napbarnítottak. Gyerekként nem is tudtam melyiket szeretném a legjobban, nem mintha bármi reményem is lehetett volna afelől, hogy megkaphatom. De mind olyan gyönyörűnek tűnt.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon helyes arca van, én is szeretem a napbarnított babákat. No meg a Sindyket. Gratulálok a sikeres vásárláshoz.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok hozzá. Nagyon kedves arca van. Biztos nagy öröm, hogy újra kézben tarthatod. Tetszik az új háttered.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok a kedves szavakat!

    VálaszTörlés
  5. Szia Drika :) megvan még a Görkori Sindy-d?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Igen, még megvan a Sindy-m!

      Törlés
    2. Jajjjjj, annyira vágyok rá én is, ő az utolsó hiányzó darabja a kis múzeumomnak :) Láttam nemrég egy eladót, de lecsúsztam róla, ráírtam arra aki árulta, bánta, hogy nem én jelentkeztem előbb, 10 ezret ajánlottam neki a Sindyért, ő meg 2500 Ft-ért adta el :/ Esetleg nem tudsz valakinek ugyanilyen szép állapotú babát? Köszönöm! Tudunk priviben beszélni? Email címem: cicuka6@freemail.hu Írj!!! <3

      Törlés
    3. Jajjjjj, annyira vágyok rá én is, ő az utolsó hiányzó darabja a kis múzeumomnak :) Láttam nemrég egy eladót, de lecsúsztam róla, ráírtam arra aki árulta, bánta, hogy nem én jelentkeztem előbb, 10 ezret ajánlottam neki a Sindyért, ő meg 2500 Ft-ért adta el :/ Esetleg nem tudsz valakinek ugyanilyen szép állapotú babát? Köszönöm! Tudunk priviben beszélni? Email címem: cicuka6@freemail.hu Írj!!! <3

      Törlés