2021. szeptember 28., kedd

Vény nélkül... A dolgozóban

 Danira sok feladat hárul a kórházban. A papírmunkával bizony nagyon lemaradt, ezért megígértem neki, hogy este bemegyek és segítek neki. A gyerekek is jönnek velem. Nagyon boldogok voltak a kicsik mikor megtudták, hogy megyünk apának segíteni. - De jó megyünk műteni! - kiabálták. Zengett tőlük a ház. Elmagyaráztam nekik, hogy az irodában segítünk. Öten biztos gyorsabbak leszünk mint apa egyedül. Közben kész lett Daniel új irodája/rendelője is. 


Dani már várt minket.


Mikor benyitottunk és megláttam a Dr. Urat...😍 Imádom Danit!
Birtokba is vettük a rendelőt és apát. 
- Apa, én is orvos leszek! - mondta Léni.
A gyerekek "csendben" játszottak, Dani és én nekiestünk a papíroknak. Mire kész lettünk a gyerkőcök elaludtak. Dani átöltözött civilbe és nem hazudtolta meg önmagát.
- Annyit dolgoztam, hogy levegőt sem kapok. - mondta viccesen. Majd elszavalta József Attila Levegőt című versét. 
Annyit nevettem rajta. Dani egy igazi mókamester.
Én pedig jól megcsiklandoztam a talpát.
- Ejnye Főorvos úr, vegye le a lábát az asztalról!

4 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon jó kis rész lett. :) Szép lett nagyon az új rendelő!

    VálaszTörlés
  2. Én is csak dicsérni tudom a rendelőt, elképesztően szép munka ez a berendezés!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nagyon örülök, hogy tetszik!

      Törlés