2021. szeptember 6., hétfő

Léni iskolás lett


 Mikor elkezdtem blogot írni a babáimról nem gondoltam, hogy ennyi évig lesz miről írogatni. Igaz most szünetelt pár hónapot, de nem azért mert kifogytam a témából. Nem tudom hányan olvassátok még a blogot, de valahogy nagyon hiányzik a blogolás. Mostanában az instagrammon szoktam posztolni, nézzetek szét nálam, ha arra jártok. / petrovlena78 / 

Most már térjünk vissza a címre. Léni iskolás lett! Gyorsan nőnek a gyerekek. Léni hamarosan hét éves lesz, Níla elmúlt négy, Adorján pedig másfél éves volt szeptember elsején.


Dani és Léna elkísérték Lénit első nap a suliba. A kicsilány nagyon várta ezt a napot.

Már előző nap este is büszkén pakolászta az iskolai felszerelését.
Természetesen mindenből Barbie-s kellett.😀

-Anya, ezt mind vinni kell holnap?
- Nézzétek, bepekoltam mindent a táskába!
-Azért ez kicsit nehéz! Apa inkább te fogod cipelni!



6 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon hiányonak a blogos bejegyzések. :) Mindig vártam az újabb posztokat a Petrov családról. Követlek Instán is, nagyon tetszenek a képek! :) De így azért kicsit más. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!😊 Igyekszem többet posztolni! Örülök, hogy követsz instán! Én is követlek!

      Törlés
    2. Én is örülök, hogy követsz! Igaz, nem Barbies a profilom. Van egy kisebb gyűjteményem, és megvan Léna ikertesója is, csak az eredeti testtel. :)

      Törlés
    3. Az szuper! Nagyon szép körmök és lakkok vannak a profilodon! Nekem két Léna van saját testen. Daniból is három van. Imádom őket! Idén sikerült szerezni olyan Danit akinek gyárilag olyan jó, nagy hajat fűztek, azóta ő a kedvenc, vele szoktam mostanában fotózni.😊 Szívesen megnézném a gyűjteményed, jó lenne ha lefotóznád!

      Törlés
    4. Nagyon szépen köszönöm! :)
      Egyszer láttam valahol Dani alteregóját is később bántam, hogy nem vettem meg. :) Sajnos egy "hajas" Kenem sincs. :D Inkább a lányokat gyűjtöm. :) Most majd jönnek a rosszabb idők, lefotózom majd őket, és instán elküldöm a képeket. Egyébként a régebbi babákat kedvelem, ezek az újak annyira nem.....

      Törlés