2019. október 1., kedd

Terülj, terülj asztalkám

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy ragasztópisztoly. Bizony, csak volt, mert tönkrement. Így kezdődik az én mesém. Akkor térjünk a lényegre. A napokban megláttam a kirakatban, hogy lehet kapni színes ragasztót, pisztolyba.
Egyből arra gondoltam, hogy sütiket lehetne gyártani belőle a babáknak. Be is szereztem a ragasztót, neki is álltam cukrászkodni vele , készült torta, fánk és ennyi, a pisztoly tönkrement, én meg az alkotás hevében maradtam, történt mindez szombat este. Vasárnap zárva volt az üzlet így hétfőig várnom kellett az új barátomra, Pisztolypajtira. Ennyi volt a mesém, most már jöjjenek az ételek.

Van itt minden!


 Barackos joghurttorta.
 A torták, szilikon bonbon formában készültek  a csokimáz rajta, körömlakk.
 Marcipános, csokis.

 Tükörtojás, fánk.

 Teasütemény.
 Palacsinta, szusi
 Nyalóka.

Lángos és pizza.
Próbáljátok ki ti is! Jó móka. Én sütőpapíron dolgoztam. Amire figyelni kell, hogy melyik színt, melyik után tesztitek a pisztolyba. Minden szín után érdemes egy átlátszó ragasztót lefolyatni a pisztolyon, mert keverednek a színek. Ez főként a sötét színekre vonatkozik. Fekete után a fehér, inkább szürke foltos.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól sikerültek. Ötletes munka. Megyünk falatozni.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagyon guszták, nem is merek rájuk nézni! :D

    VálaszTörlés