2019. szeptember 18., szerda

Vény nélkül... Ha a pillangó elesik

Fűzfaliget városban is megkezdődött a színházi évad. Éppen zajlanak a Pinokkió mese próbái. A rendező és asszisztense nagy várakozással várták a koreográfiát. Teresa még ellátja Carlost pár jó tanáccsal.
-Én csak ide-oda szállok...
Carlos játsza a pillangót a darabban.
Egy rossz mozdulat és máris megvan a baleset!
-Ááá, a térdem!
-Azt hiszem nem tudok lábra állni!
Mindenki nagyon megijedt.
-Carlos, mi a baj? Mi történt?
-Rosszul érkeztem, nagyon fáj!

-Hívom a mentőt! Ne mozdulj!

A mentő hamar odaért. Daniel minden hónapban bevállal pár nap mentőzést és ez a nap is épp egy ilyen volt.
-Dani! Te, itt?- köszöntötték az ismerős dokit.
-Sziasztok! Mi történt? Hol van a sérült?

-Dani!- Ugrott Tereza, Daniel nyakába!
-Szia Drága! De jól nézel ki! -Bókolt Daniel.
-James! Ne viccelj már, azt hittem az igazi mentő jött!
-Jó napot! Dr. Daniel Petrov vagyok, James testvére. El tudja mondani, hogy történt a baleset?
-Daniel?  Akkor magáról zengedeznek anekdotákat a büfében! Elestem tánc közben, kiment alólam a lábam, rosszul érkeztem.
-Meg tudja mozdítani?
-Nem, a térdem egy nagyot reccsent.

-Valószínű a térdszalag sérült.
- Mérjünk egy vérnyomást!
-Beadok egy fájdalomcsillapító injekciót. Gyorsan hatni fog!
Készíts elő egy infúziót!
-Most beszúrok egy branült. A kórházban megröntgenezik, valószínű meg kell műteni!

-Örülök, hogy találkoztunk!
-Mi is örülünk neked Dani! Nem jössz hozzánk játszani?
-Csábító ajánlat! Még ki tudja...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése