2019. szeptember 16., hétfő

Jegyzőkönyv - Fashionistas Barbie #132

Ma átvettem a postán a kekesszékes babámat. A postán egyből azzal fogadtak, hogy történt egy kis baj a csomaggal és, hogy kérek-e kártérítést. Elhihetitek, hogy hirtelen azt sem tudtam hol vagyok. Kihozták a csomagot, hogy nézzem meg.


Közölte a csaj, hogy 1 kg van a csomagra írva, a tényleges súly 600g.
Ismét jött a kérdés, kérek- e kártérítést? Mire eljutottam oda, hogy meg tudtam szólalni, kinyögtem, hogy rázza már meg a csomagot, hogy benne van-e a tartalma? Megrázta, hangból rendben volt. Mondtam, átveszem a csomagot. Hozta a jegyzőkönyvet a balesetről, hogy nyilatkozzak, nem kérek kártérítést.

Így érte baleset az én kerekesszékes babámat. Még jegyzőkönyve is van róla. Szóval átvettem, kifizettem és volt egy gombóc a gyomromban, hogy belül minden rendben van-e.  És igen, ép és egészséges! A dobozon egy karcolás sincs! Ami még furi a jegyzőkönyvet péntek 13.-án állították ki. Amúgy a baba nagyon klassz, imádom!

2 megjegyzés: