2019. szeptember 25., szerda

Léni öt éves

Ünnepnapra ébredtek Petrovék. Léni ma öt éves!

-Máté, ráírtál Lénára?   Mondtad neki, hogy intézze úgy, hogy Léni vegye fel a telefont?
-Igen, megbeszéltük. Hívhatod!
 -Akkor hívom is.
 -Szia Léni! Itt Keresztanyu!
-Hangosítsd ki! -Suttogta Máté.
 -Happy Birthday to you... -Énekelt egyszerre Szabina és Máté.
-Keresztanyu! -Kiabált Léni a telefonba.
-Szia Léni!
-Helló, Máté! Jó hangod van! Képzeld, kaptam egy nagy Mici macsit! De olyan nagy! Látnod kell! Tuti te is ezt kérsz majd szülinapodra! Aja majd lefotózza neked!
-Biztos nagyon klassz az a maci!
-Keresztanyu, ott vagy még?
-Igen! Itt vagyok!
-Jó, hogy felhívtál, mert egy csomó mindent mesélni akarok neked!
-Figyelek, mesélj csak!
Léni csak mesélt és mesélt...


Délután összejött a család, hogy megünnepeljék Lénit.

 Léna szülei tegnap érkeztek. 
 -Annyira jó, hogy itt tudunk lenni veletek! Mindig annyira hiányoztok!
 -Apa! Leviszed az almalét Kitty-nek?
-Igen, már viszem is!
 -Olyan szép vagy, Lénuskám! Ragyogsz! Mondta Dani, hogy ő mennyire szeretné, ha fiú lenne a baba, apáddal olyan jót nevettünk rajta, olyan lelkes! Az a fiú olyan szerelmes beléd!
 -Léni, tetszik a buli?
-Igeeen! Kitty együnk még sütit!
 -Gyere Níla! Kicsi unokám! Olyan édes ez a kicsi lány!
 -Papi, meglocsolom a pálmát és táncolunk együtt! Jó?
 -Majd én táncolok veled Baba!
-James, nem vagyok Baba, én már öt éves vagyok!
 -Hogy vagy Dani?
-Jól vagyok, Cicám! Nem kell aggódnod! Látod az emeletre is fel tudtam jönni.

-Gyere, húzgáljuk meg Léni fülét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése