2019. június 12., szerda

Konyhatündér

 -Daniel, azt ígérted segítesz!
-Itt is vagyok! Mit csináljak?
-Mosd meg a meggyet, magvald ki, csöpögtesd le, majd cukrozd be és hagyd, hogy cukrosan is kicsit lecsöpögjön, a levéből teszünk a krémbe, hogy szép legyen a színe.
 -Rendben! Akkor bemosakszom és kezdődhet a sütés!
 -Daniel elég, ha megmosod a kezed! 😀
-Én is arra gondoltam.
-Vegyél fel kesztyűt, mert a meggy megfogja a kezed!
 -Oké, hozom a táskám.
-Életem, van konyhai gumikesztyű, nem steril kesztyűre gondoltam!
 -Nekem ez a kényelmes! 😀
 -Hogy haladsz?
 -Mindjárt kész!
-Most kavard ki a krémet!
 -A piskóta megsült!
-Milyen jó az illata, nyami nyami, már enném is!
-Olyan vagy mint a lányod!
 -Vár még rád valami, el kellene mosogatni!
-Oké!
-Jó nézni ahogy mosogatsz, de ott lett volna a mosogatógép!
 -Kész a süti!

-Jó étvágyat! 🍒

2 megjegyzés:

  1. Nagyon fincsi süti készült az új konyhában!

    VálaszTörlés
  2. Átéreztem, hogy Daniel mennyire nem mozog otthonosan a konyhában. :-D Ha csirkét kellett volna csinálni, tuti megműti!!! :-D De minimum felboncolja. :-D Imádom, ezt a párocskát, el tudnám nézni őket egész nap!!! :-) A süti meg igazán klasszul néz ki, biztos fincsi lett! ;-)

    VálaszTörlés