2019. június 11., kedd

Felmegy a legény a fára

Nincs is jobb annál, mint heverészni a zöld fűben, élvezni a napsütést. Így tett Léna és Daniel is.
-Lénus! Nem jössz ide hozzám?
-Léna! Cicám, gyere már!
-Itt vagyok! Mi volt ilyen sürgős?
-Nézd azt a felhőt! Olyanok, mintha mi lennénk!
-Melyikre gondolsz? Én csak vattacukrot, fánkot és egy lovat látok.
Lehet, hogy te vagy a ló, ha jobban megnézem, tényleg hasonlít!
-Ne nevess már ki! Az a felhő ott, akkor is olyan mint mi! Nem ló és nem fánk...
Tényleg, Lénus! Sütünk ma sütit?
-Arra gondolsz, hogy én sütök, te pedig nézed?
-Nem. Segítenék. De, ha nem, hát nem!
-Ne durcizz már! Sütünk sütit!
Nem fáj már a hasad?
-Már nem fáj, egyébként csak szimuláltam, nem is fájt, csak lusta voltam reggel kávét főzni.
-Hogy te milyen vagy, Daniel! Na, és milyen sütit szeretne a Dr. Úr?
-Gyümölcsöset. Láttam a kertben egy csomó meggyet. Felmászok a fára és leszedem. Megyünk a kertbe?
-Maradjunk még egy kicsit.
-Ha nincs kedved jönni, majd kiviszlek a hátamon!

-Úgy tudtam, Daniel!
-Mit tudtál, Szívecském?
-Hát, hogy a ló formájú felhő az te voltál! Akkor szépen ügess csak ki a kertbe , te kis szimuláns paci!


-Nézd Léna, milyen szép piros!
-Kóstoltad? Édes, vagy savanyú?
-Kicsit savanyú.
-Tényleg csak kicsit, nagyon kellemes az íze.
-Várj, lehúzom a gallyat! Így könnyebb leszedni.
-Tudod mit, felmászom a fára és lehozom neked a legédesebb meggyet a tetejéről.
-Dani, csak óvatosan! Vigyázz a lábadra, nem hiányzik, hogy leess!
-Nyugi, nem áll szándékomban leesni!
-Kóstold meg, hogy édes-e?
-Oké.
-Na, milyen?
-Nem olyan édes mint te! Egyébként nagyon finom.
-Egy kicsit fentebb megyek!
-Oké, de óvatos legyél! Jajj Dani, a fejemen landolt egy meggymag!
-Bocsi, nem akartam rádköpni!
-Nennyit szedjek?
-Már elég lesz! 
-Akkor lejövök. Mit énekelsz? Nem hallatszik fel.
-Csak dúdoltam. 
-De mit?
- Felmegy a legény a fára a meggyfa tetejére ...

1 megjegyzés:

  1. Úgy tudtam, hogy meggyes lesz ez a rész. Tavaly is volt nem? Amúgy meglepő hogy földig lógnak az ágak.

    VálaszTörlés