2019. június 3., hétfő

Gloria és My Fancy Life bútorok

Vettem pár doboz bútort, most ezeket fogom megmutatni nektek. Nagyon beleszerettem ezekbe a szettekbe. Mivel Petrovék új házában csak saját készítésű bútorok vannak, ideje volt egy kis műanyag beköltöztetésének is a házukba. Sokat agyaltam, hogy vegyek bútort, vagy alkossak bútort és úgy döntöttem veszek és majd továbbgondolom őket.
Az első szett: asztal és székek. Ahogy kibontottam a dobozt egyből neki is álltam átkárpitozni a székeket.



Sok kiegészítő tartozik hozzá.










 

A második szett egy konyha.

Az újragondolás a következő, át kell festeni a rózsaszín részeket. Ez meg is történt. 
 A székek lába ezüst színű lesz.

A harmadik szett egy tálalószekrény. 

Itt is az átfestés győzött.
A szekrényben a már jól ismert teáskészlet volt, csak nem rózsaszín, hanem kék színben, továbbá nyolc tányér és nyolc vésett pohár. Tartozik még hozzá hat üveg rövidital.


 
A negyedik szett pedig egy fürdőszoba. Szerelem volt első látásra! Imádom a kádat!






1 megjegyzés:

  1. Alig várom a leendő részeket, amikbe már lesznek ezek a bútorok is! ;-)

    VálaszTörlés