2019. március 23., szombat

Vény nélkül... Anyós a porondon

Dani kicsit tovább aludt a kelleténél.
- Jó reggelt, Szívem! Kicsit elaludtunk, nem ébresztett ez a vacak!


-Jó reggelt, Daniel!
-Megyek zuhanyozni. Főzöl addig kávét?
-Igen, persze! Mennyi az idő?
-Fél óra csúszásban vagyok, nem olyan vészes, mindjárt 7óra.
-Anyád mindjárt itt van! Megyek teszek fel kávét!
 Dani gyorsan lezuhanyozott, Léna a konyhában reggelit készített.

-Gyere, kész a kávé!
-Léna, tudtad, hogy nincs melegvíz? Jéghideg volt a víz, tuti megfáztam!

-Ó te szegény! Most, hogy mondod, tegnap a szerelő babrált vele, biztos nem kapcsolta vissza!
Csengettek.
-Ez anya lesz! Kinyitod az ajtót? Megyek felöltözöm.
-Jövök! Nyitom! Szia, anyuka!
-Azt hittem, már sosem nyitod ki az ajtót! Szia, Lénuska! Dani?
-Öltözik. Kicsit elaludtunk. Kérsz kávét?
-Ó igen, köszönöm. Jól át lett építve ez a ház! Eddig itt volt a nappalitok, most konyha, érdekes.
-Nézz szét, nyugodtan! Kayla is mindjárt itt lesz, remélem megtalálom álmaim tapétáját!
-Lénuska, ahogy nézem az ízlésed, valami egyszínű feketét fogsz választani.
-Szia, anya! Nézd kik vannak itt!
-Itt az én kicsifiam és a drága unokáim! Szia drágám! De le vagy fogyva!
-Mit reggelizel, Dani?- Szólt közbe Léna.
-Majd bekapok valamit a kórházban. -Vágta rá Dani.
-Jajj, fiam! Ehetnél normális reggelit is!
-Nagyika! -Szaladt Léni.
-Mama, mama, mama .-Szaladt Léni után Níla is
-Kicsikéim!
-Szívecském! Gyorsan fogat mosok. Összeszednéd addig a cuccaim? Laptop a hálóban van, a sztetoszkóp is, azt hiszem! Hoznál még egy pár fehérzoknit?
-Hozok mindent, de ne kapkodj, van időd!
 

-Mit csinálsz, Daniel? A mosogatóba köpöd a fogkrémet?
-Hát így neveltelek én?
-Anya, nincs kész a fürdőszoba, csak a zuhanyzó és a wc van bent!
-Jó, értem én, de akkor is! Fiam! Akartam már kérdezni, megvan az időpontod a műtétre?
-Anya! Ne idegesíts már! Nincs! Nem fekszem kés alá! Majd talán ősszel, de most biztos, hogy nem!
-Daniel, kicsifiam, túl kell azon lenni! Hiába morcoskodsz! Orvos vagy, tudod te is.
-Persze, majd. Nem akarom a nyarat elrontani, nyaralni szeretnék menni, nem a műtőasztalra. Várhatnak azok a vasak őszig, addig legalább erősödik a csontom.
-Te tudod, fiam!

Megint csengettek, megérkezett Kayla.
-Sziasztok! Dani, még itthon vagy?
-Aha, elaludtunk egy kicsit. Mindjárt itt sem vagyok!
-Szép tapétát valasszatok! Örülök, hogy segítesz Lénanak! Menj bentebb! Sziasztok! Puszi mindenkinek! Hívlak majd Léna!
Dani elviharzott.
Léna is összekapta magát és elindultak a tapétaszalonba kiválasztani a konyhába a tapétát.
Suzanne vigyáz az unokáira, míg Léna és Kayla vásárolnak.
-Nagyika! Megnézed a szobánkat?
-Igen Drágám, de előtte megfésüllek és utána megmutatod!



-Oké. Én is Ajával akartam menni, segíteni akartam!- Hüppögött Léni.
-Gyere, Nagyi ! Ez a hálószoba, ott lesz az erkély, de nem szabad kinyitni az ajtót, mert akkor leesünk.
-Ez a kedvenc helyem! Aja találta ki, függőfotel. próbáld ki!



-Itt a gyerekszoba.
Ugye milyen szép! Most még üres, lehet benne futkosni!
-Hát, gyönyörű! Pont két ilyen kis tündérnek való! Érdekes a színe! Azt hittem kicsit vidámabb, de anyukád ezt biztos jobban tudja... Sejtettem én, ha Lénán múlik! Hoztam valamit nektek, mindjárt vidámabb és hercegnősebb lesz ez a szoba!
Suzanne lesietett a meglepetésekért.
- Na ez a lépcső is! Ha nem vigyáz az ember, beleesik a jakuzziba. -Mormogott magában.
-Itt is vagyok! Matricák és bordűrök, mind csillog!
-De szépek!  Níla kivette a hajamból a hajgumit! Teleragasztjuk a szobát? A macsikás az nagyon tetszik!
-Neked, Níluska?
-Macsis.
-Níla is a macsisat választotta, a kiskacsás jó lesz a fürdőszobába, Ajának pedig a cumisüveges kell mert, ha lesz kistesóm, akkor az pont jó lesz!
-Mit mondasz, Kicsikém? Kistesó? Valamiről nagyon lemaradtam!
-Majd, ha lesz! Apucsika szeretné, ha lenne kistesónk!
-És lesz?
-Azt nem tudom. Szerintem lesz, de nem mondta Aja.
-Aja nem engedi meg a matricákat! Lehet, hogy majd le kell venni!
-Biztos neki is fog tetszeni! Ne aggódj, Drágám!
 -De szép lett!









2 megjegyzés:

  1. Nagyon szuperek megint a képek! Szinte lejönnek a monitorról :) Kíváncsi vagyok, Léna mit szól a szobadekorhoz :D

    VálaszTörlés
  2. A nagyi is odateszi a magáét... :-D Szerintem, nem rossz gondolat kicsit gyerkőcösebbé tenni a szobájukat, ráérnek még megkomolyodni. Annyira cukik!!!!! :-)

    VálaszTörlés