2019. március 27., szerda

Pepco-s Barbie

A címben a Barbie nevet, csak viccnek szántam! Zuzanna babáról lesz szó, akit a Pepco-ban vettem.
Egyébként nem a baba keltette fel az érdeklődésemet, hanem a kiegészítői. Nagyon szeretem az apró kütyüket a babákhoz és Zuzanna hozott magával egy csomó orvosi kiegészítőt. Olyan mint amit a Simba gyárt. Anyaga jónak tűnik!


Essen pár szó a babáról is, kibontottam és olyan műanyag szaga volt, van, hogy csak na. Barátnőm szerint ki kellene rakni az ablakba, hogy kiszellőzzön. 😀 Egyébként gyerekként imádtam volna!



A ruhája sem a legrosszabb, a haja szép, hosszú. Az állatkáit inkább hagyjuk, van egy puha, fehér gumimacskája és egy tömör, kemény, szürke, horrorállatkája.

Ha arra járok, lehet még egy landol majd a kosaramban, jól jönnek a Vény nélkülhöz a kiegészítői. Dobozos fotó nem készült, nem gondoltam, hogy felteszem a blogra. Ti vettetek  már Zuzanna babát?

2 megjegyzés:

  1. Gyerekkoromban apám vett nekem és öcsémnek egy műanyag gyerekházat, amibe be lehetett kuckózni, és annak volt erős műanyag szaga. A házikó már nincs meg, érdekes, hogy nem is nagyon használtuk, de az illata megmaradt bennem, és mindig imádom, ha érzem valahol. :-)
    Vannak babás szettek, amiket tényleg csak a kiegészítőkért érdemes megvenni. Nem is értem, hogy miért nem nyomulnak a cégek jobban ebben a dologban. A Mattel most egy kicsit feléledt, és lehet jópofa és szükséges kiegészítőket kapni külön, de ez még mindig nem az igazi kínálat. Pedig szerintem ebbe nem kéne nagy beruházás.

    VálaszTörlés
  2. Hát igen. Anno én a kerékpárosat akartam régebben megvenni. De a babával nem vagyok kibékülve, pedig van amikor szép is tud lenni. A pepcot egyébként is szeretem mert jó kiegészítők vannak ott. No meg babák sem az utolsók ha újakról van szó.

    VálaszTörlés