2019. március 20., szerda

Babaház papírból -Petrovék új háza

Új házat kapnak a kedvenceim, sztori szerint, felújításba kezdtek, de egy teljesen új ház épül nekik. Hoztam róla pár fotót, hogy ti is lássátok min munkálkodom pár hete.
A nappali.

Napok óta ő a legjobb barátom! Remekül vág!

Daniel megnézte, hogy halad a tapétázás.

 A padló burkolata parafa lesz
A házikó szétszedhetős lesz, hogy el tudjam pakolni.
Készülőben a felső szint.

 Konyha és  a fürdő padlója, öntapadós tapétával van bevonva.

Nappaliba elkészült a világítás, egyenlőre színes fények gondoskodnak a hangulatról.
-Dani, nekem ez nagyon tetszik! - Örvendezett Léna.
 -Sötétben még hangulatosabb!

 A lépcsőkorlát is készen van. Le lehet könnyedén venni, viszont jó stabil lett.


Berendeztem a házikót, hogy lássam milyen lesz az összhatás.
 Elkészült az erkélyajtó.
 Itt lesz a konyha, mellette a fürdőszoba.

 Kiderült, hogy a tető, ha magasabb lenne kényelmesebben lehetne fotózni, pakolászni a felső szinten.



 Kibővítettem a tetőt, kapott egy 5 centis magasítást. A hátsó falat pedig spatulával rakom ki .


 Tegnap este el is készült a hátsó fal!





Nem gondoltam, hogy ennyi munka lesz vele! 

4 megjegyzés:

  1. megèrtea sok munka, èn magam is szìvesen laknèk a házikoban!

    VálaszTörlés
  2. Látszik, hogy nagyon sok munka volt vele! (-: De megérte, alig várom, hogy itt folytatódjon a történet! (-: Nagyon szép lett minden.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Örülök, hogy olvasod a blogom! Sok munka lesz még a házikóval!

      Törlés