2018. július 28., szombat

Vény nélkül...

Nehéz nap van Léna mögött. Egyre nehezebb Dani nélkül megküzdeni a mindennapi feladatokkal.
- Látod Léni, erről beszélek, hogy nem hallgatsz rám! Hiába szólok, ezerszer szóltam, hogy ne ugorj le a lépcsőn, de te mégis megtetted, csakazértis. Így most már jobb, ugye? Jobb, hogy gipsz van a kezeden.
Most ne kezdj nekem sírni, mert én is mindjárt hozzáfogok. Níla! Megütöd magad! Ülj rendesen  a kádban!
Így zajlik az esti fürdetés a Petrov családban.


-Csak azt tudnám, hogy apának mit mondjak, ha meglátja a gipszet a kezeden! 
-Mikor jön haza?- Hüppögött Léni.
-Holnap, de nem tudom mikor, nem érem el napok óta.
Tudod mit Cicám, ne haragudj, hogy kiabálok itt veled. Mosolyogj inkább, ne hüppögj! Na, kérek egy mosolyt!
-Aja, leveszed ezt a kezemről?
-Nem vehetem le, tudod erre most szükség van. Nem szabad mozogni a kezednek. Egyébként nagyon csúnyán viselkedtél a kórházban. Miért kellett Delfit megrugdosni?
-Mert megnyomkodta a kezem.
-Tudom, hogy fájt, de nem rugdosunk meg senkit! Níla, nem fogok mégegyszer szólni!

-Tiszták vagytok, gyertek most már ki a kádból.

Léna tovább folytatta volna, mikor egy ismerős hangra lett figyelmes.
-Úgy hallom, hogy elkél egy kis segítség! Így tovább Cicáim, készítsétek ki anyucit!
Daniel! Te vagy az! Hogy kerülsz ide! De jó, hogy itt vagy! Annyira, de annyira hiányoztál!

-Te is nagyon hiányoztál drága Lénám!
-Apucsika!-Sikítoztak a lányok.


3 megjegyzés:

  1. Olyan aranyos!!! Imádom ezeket a párbeszédeket Lénivel, olyan kis tündéri rosszcsont!! Jah, és látom, nőttek egyet a gyerekek, szuper, bár mondjuk engem az sem zavart volna, ha örökre ekkorák maradnak, de hát ennek a napnak is el kellett jönnie! Várom nagyon a folytatást!!! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! Még gondolkodom Léni cseréjén. Ebben a részben egy másik babucira váltottam, de az elgondolásom az, hogy lesz egy mosolygós és egy morcos Léni. A folytatás készülőben van, és az új Petrov lányok is hamarosan bemutatkoznak.

      Törlés
  2. Nekem is pont ilyen babafürdőszobám van a Barbie kúriában! Csak a zuhanyrzs veszett el valahol. Szegény gyerek abban a gipszben :) De most már együtt a kis család, Lénának könnyebb dolga lesz.

    VálaszTörlés