2018. július 17., kedd

Lammily baba

Ma érkezett meg a Lammily babám. Ha valaki azt mondja nekem, hogy itthon lehet kapni, nem hittem volna el ameddig nem látom a saját szememmel. A babagyűjtős csoportba tették fel a linket egy beszélgetés kapcsán. Itt lehet megvásárolni. Nem gondolkodtam rajta, hogy vegyek-e egyet én is. Mikor először láttam róla fotókat, már akkor azt éreztem, hogy egyszer lesz egy Lammily babám.
A doboz amiben érkezett, rajta a Lammily felirat.






És íme a baba doboza! Nagyon szép a grafikája.



Még pár fotó a dobozról.


És íme, mikor kinyitottam!







De most már jöjjenek a fotók a babáról.







Nagyon fényes és selymes a haja.

A karja pattintós, háromszor lehet pattintani.



A lábát is háromszor lehet pattintani.




Szerintem Lammily egy nagyon bájos baba. 
Végezetül összehasonlító fotó Curvy Barbie-val.














3 megjegyzés:

  1. Tetszik, mert van benne valami báj, ami megfog, viszont furcsa az arckifejezése, messziről olyan, mintha nagyon szomorú volna, más szögből meg mintha csodálkozó tekintettel nézne. Közelről nézve pedig egy finoman mosolygó, igazán helyes kiscsaj. :-)

    VálaszTörlés
  2. Boldoggá tesz, hogy régi vágyad teljesült!!

    VálaszTörlés
  3. Nahát, ez tényleg meglepő, de egyben jó hír is, hogy lehet kapni idehaza! Köszi, hogy beszámoltál róla, érdekes látni, hogy miben hasonlít és miben különbözik Barbie-tól.

    VálaszTörlés