2018. március 27., kedd

Vény nélkül... A nagy kaland 3.

Léna hazament, Daniel már nagyon várta.
-De jó, hogy itt vagy! - Ölelte magához Daniel, Lénát.

Szóhoz sem hagyta jutni, egyből belevágott a közepébe. 
-Tudom, hogy itt volt Helen és, hogy elmesélte a dolgokat. De hidd el, én nem akartalak ezzel bántani, nem szóltam, mert nem megyek sehova. Lénus én nem hagylak itt! Nem tudlak itt hagyni titeket! -Daniel még mindig a karjaiban tartotta Lénát. 
Léna szeretett volna kibúlyni az ölelésből, de egyszerűen nem tudott. Daniel közelsége annyira jól esett neki, hogy inkább még szorosabban ölelte ő is.
  
Majd erőt vett magán és megszólalt.
-Daniel, tudd meg , hogy nagyot csalódtam benned! Mi vagyok én? A Mumus, hogy nem tudsz velem őszinte lenni. Azt hittem, bízhatunk egymásban és társak vagyunk mindenben.

-Tudom, hogy haragszol. Bocsánat! Igazad van! -Suttogta Daniel.
-Persze, hogy haragszom. Csak néztem, mikor Helen kérdezte, hogy döntöttél-e már?
-De már mondtam, hogy nem hagylak itt titeket! Igen, döntöttem. Nem megyek.
-Márpedig mész! Na ide figyelj Daniel Petrov, bocsánat Dr. Daniel Petrov, ezt a lehetőséget nem fogod kihagyni! Életed álma, hogy kijuss egy ilyen misszióval Afrikába. Majd pont miattam itthon maradsz! Ezt most felejtsd el és hívd fel George-ot, hogy mész és vállalod!
-Neeeeem! -Tiltakozott Daniel.
-Itt a telefon. Hívd fel!
-Aludjunk rá még egyet! Én nem megyek Afrikába. Egyébként vacsora közben akartam elmesélni.
-Nem alszunk rá. Most szólsz, hogy mész és kész! Vacsi közben pedig, majd elmeséled a részleteket! Mit szeretek én benned Daniel, hogy nem tudok rád haragudni!
-Akkor kimozdulunk ma?  És tényleg nincs harag?- Kérdezte Dani.
-Ha felhívod most George-ot, akkor igen, kimozdulunk. Elmegyünk arra a darabra, és vacsizunk. Tényleg, ettél valamit? 
-Nem. Majd bekapok pár falatot, mielőtt indulunk.
-Már ennyi az idő! Nem leszek kész. Kayla mindjárt itt van a lányokért! A hajam , jajj le kell zuhanyoznom...
-Majd segítek! Ne aggódj már! Kikészítem a ruhád, ha megmondod, hogy melyik szépruhádat veszed fel?
-A feketét! - Kiáltott Léna a fürdőszobából.
- A ruhát csak tedd az ágyra!
-Oké, de melyik feketét?

-Amelyik a kezedben van!
-Készülj te is Édes, mert elkésünk!

-Bekapcsolod a láncom?

-Hol tartasz?
-Mindjárt kész vagyok, már a cipőm veszem!
-Várj csak! A nyakkendőd megigazítom!

-Indulhatunk! Jegyek nálad vannak, Dani?
-Igen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése