2019. december 23., hétfő

Vény nélkül... Karácsony 2. Rész

Másnap reggel, összegyűlt a család a konyhában.
-Jajj, hol késik ez a fiú, megígérte, hogy reggel jön!
-Reggeli után, mi elmegyünk a piacra, megvesszük a halat.
-Rendben, hozzatok gyümölcsöt is!
-Jó reggelt, mindenkinek! Nem késtem el? Jó étvágyat!
-Na végre, kisfiam!
-Anya, hoztam egy kicsi fát, ahogy beszéltük.
-Ó, de jó! Örülök, hogy kaptál!
-Minek ez a kis fa?-Kérdezte Léni.
-Ez lesz a karácsonyfa! -Vágta rá Kurt.
-Neeem, az nem ez lesz!
-De, bizony! -Cukkolta a kicsilányt, Kurt.
-Ez nem jó, ez nem hatalmas !-Hüppögött Léni.
-Na, ne sírj már, ez csak asztaldísz lesz!
Kurt üdvözölte a családot, rég találkoztak.
-Gyertek fiúk, menjünk!
A pasik elindultak a piacra. Útközben beszélgettek.
-Dani, az már tuti, hogy fiú lesz?
-Annak mutatta magát, ha csak meg nem lep minket!
-Tudjátok már, hogy mi lesz a neve?
-Nem döntöttünk még. Van pár név a listánkon. Két nevet fog kapni, mint a lányok. Léna szeretné, hogy Péter legyen, a Daniel nevet is szerette volna, de arról lebeszéltem, én nem leszek idősb Daniel Petrov! A másik amin gondolkodtunk az az Adorján. Majd meglátjuk, mikor megszületik!
-Klasz nevek! Mi már nagyon várjuk a trónörököst!


Otthon a csajok éppen malackodnak a nyalókával.
-Jéna, nézd csak! Jájagad a kezemje!
-Aja, nézd, megáll a nyelvemen!
-Csupa ragacs lesz mindenetek!
-Ne malackodjatok már!
Míg a csajok malackodtak, a sütőben sült a beigli.
-Anya, öcsinek nincs már meg a barátnője, vagy ő később jön?
-Nem jön, összevesztek.
-Mikor?
-Egy hónapja szakítottak. Megcsalta.
-Nekem sosem volt szimpatikus! És megcsalta?
-Nem a lány, az öcséd csalta meg őt!
-Már benőhetne a feje lágya!
-Egyébként most szerelmes.
-Már megint?
-Bizony, azt mondta, hogy ő az igazi, de nem kapkodja el a dolgot. Karácsony másnapján jön a kislány, be akarja nekünk mutatni.
-Hogy mik vannak?

Haza értek a fiúk.
-Itt a fa! Hogy tetszik?
-Nagyobb nem volt, fiam?
-Dani választotta! Szép formás!
-Lénike, tetszik?
-Aha, elég nagy.
-Feldíszítjük?
-Ha már behoztuk, igen! Díszítsük fel!
-Éljen, éljen- Ugráltak a csajok.
-Apóssal átnézzük a fényfűzért.-Mondta Dani.
-Öcsi, hová tegyem az ezüst gömböt?
-Lénácska, ahová szeretnéd!
-Hú, mennyi dísz!
-Léni, összetöröd!
-Ha összetöri, felültetjük őt a fa tetejébe angyalkának.
-Nem. Nem leszek angyal!
-De jó illata van a beiglinek!
-Nézd csak, olyanok, mint kiskorukban! Akkor is mindig együtt díszítették a fát!

-Hallom Manó szerelmes vagy?
-Ó, csiripeltek a madarak?
-Bizony, csiripeltek!
-Ez van, tényleg szerelmes vagyok! Nem éreztem még így, soha, egy lány iránt sem.


2 megjegyzés:

  1. Ez egy izgalmas családi karácsony, alig várom, hogy jöjjön a csaj!!!! ;-)

    VálaszTörlés
  2. Bizony én is az új szerelemre vagyok nagyon kíváncsi. Aranyos családi ünnep.

    VálaszTörlés