2019. december 10., kedd

Claire - Csodás ajándék

Idén is volt szülinapom! Sok szép dolgot kaptam. Most elmesélem nektek, hogy hogyan tréfáltak meg az én barátnőim. Idén úgy hozta a sors, hogy itt tudtak lenni a szülinapomon. Felköszöntöttek és kaptam egy szuper Fashionistas Barbie-t! Őt egy másik posztban fogom megmutatni. Ez a poszt egy másik gyönyörűségről szól! Őt tegnap hozta a futár. Furfangos módon megkértek a csajok, hogy vegyek át egy csomagot nekik. Én átvettem, majd jött a telefon, hogy bontsam ki, mert az enyém! Ő volt a dobozban!
Annyira szép!
Imádom!






Egyenlőre még dobozban van. Ez a gyönyörködési időszak!
Köszönöm szépen  ezt a csodás ajándékot! Elsősorban azt szeretném megköszönni, hogy vagytok! Életetek legnehezebb időszakában is gondoltok rám! Kata és Szilvia, alig várom, hogy itt legyetek!

6 megjegyzés: