2019. május 1., szerda

Új lépcső

Kész lett az új lépcső, Petrovék házába. Az előző papírból volt, most fából próbáltam hasonlót alkotni. Kifűrészeltem a lépcsőfokokat, lecsiszoltam, lefestettem és parafa borítást kapott, hogy ne csússzon. Elsőre rossz irányba ragasztottam össze, ezért az egészet szét kellett szedni, ráadásul nem fagyönygyök voltak közéragasztva, hanem natúr parafadugók, (rákattantam a parafára) alig bírtam széttördelni, azt hittem tönkre ment az egész. Órákig kaparászram, vagdaltam a lépcsőkről a ragasztót.





Látszatra majdnem olyan mint az előző, de sokkal stabilabb és egy kicsit nagyobb is.  Azon gondolkodom, hogy korlátot is jó volna alkotni rá, ki kell még találni, hogy is legyen. Kaptak egy szép pálmát is. Kipróbáltam, hogy mutat bent a házban.
 Lénának varrtam egy új ruhát.
 Így mutat a pálma lent.
 És így mutat fent.

Konyhaszekrény is készült, de valahogy az az érzésem, hogy nem ez lesz az igazi, majd készül egy másik.
 
Rengeteg munka van még a házikóval, lassan két hónapja készül és még mindig nincs rögzítve a tető. 
Készült még lámpabúra is, nem tudom hol lesz majd, olyan helyet kell keresnem neki a házban, hogy ne legyen giccses.


A rózsák ragasztóból készültek. Sütőpapír közé nyomkodtam és kilapítottam, így készült a rózsaszirom. Végül összeragasztottam rózsaformában, majd a szirmok szélét arany színű lakkfilccel díszítettem.

8 megjegyzés:

  1. A lépcső tetszik, de életveszélyes! Hol a korlát? Kb az enyémnek is hasonló lépcsője lesz. Szerintem a konyhaszekrény jó csak festeni kéne inkább. Sápadt a színe sok a pasztell. De az is lehet ha megpakolod használati tárgyakkal már hozni fogja a formáját.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez az! Hogy hol a korlát? Több ötletem van, hogy milyen legyen, majd meglátjuk melyik tervem győz. Nekem a konyhaszekrénynek nem a színével van bajom, hanem úgy az egész ahogy van.

      Törlés
    2. Pedig a konyha formája egész jó. Nekem bejön.

      Törlés
  2. Nagyon remekül alakul a házikó, és a lépcső remek lett. Nagyon stabil szerkezetű ezért biztosan bírja majd a gyermekek játékosságát is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Remélem tényleg bírni fogja sokáig a lépcső! 😀

      Törlés
  3. Korlátot nagyon bonyolult megcsinálni, nekem nem hiányzik a lépcsődről, de ebben úgyis te döntesz! ;-)
    A pálma lent és fent egyaránt jó, én mindenhova raknék, mert nemcsak formájában, de színében is feldobja az életteret. Mondjuk, ez általában is érvényes a növényekkel kapcsolatban, ezért a falra rakható cserepes is jól mutatna pl. a kandalló körül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is tennék mindenhová pálmát, növényeket! Megpróbálkozom olyan korlátot alkotni, ami nem zavaró, vékony fémes, de lehet, hogy fából készül majd, szóval mindenképp olyan kell, amit alig lehet észrevenni.

      Törlés
    2. Hát, nem kis munkát vállalsz a korláttal, nekem egyelőre elképzelésem sincs hogyan lehetne megcsinálni, úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz, ha készen leszel vele! ;-)

      Törlés