2019. május 12., vasárnap

Kinder Barbie

Ti gyűjtitek a Kinder tojás figurákat? Én csak akkor vagyok rákattanva, ha éppen Barbie bújhat meg a tojásban.
Persze sokat kell venni belőle, hogy a szeretett Barbie figura legyen benne. Sok más cuki figura is összegyűlt. Ennek a Petrov lányok nagyon örülnek ám!
Így a kicsi Barbie gyerekek is játszhatnak Barbie babával.
Első sorozatból hat baba gyűlt össze.






A másodikból sajnos csak kettő. Egy Barbie és egy Teresa 


A harmadikból eddig négy Barbie-t sikerült kifogni. Így már vörös hajú és kreol baba is van a gyűjteményben.





Ebben a sorozatban olyan, mintha már duci Barbie is lenne, sokkal vaskosabb a lába. 
Egyéb babák is találhatók a tojásokban.



Más cukiságok.



 Kezdődhet a játék!

 Nincsenek is elkényeztetve ezek a lányok! Ugye?

8 megjegyzés:

  1. Én is gyűjtöm őket, van egy pár régi sorozatból és 4 darab az újból is. Katicabogárból vagy 2 darabom is van, no majd írok egy poszto én is róluk

    VálaszTörlés
  2. Csudaklasszak!!! :-) Egy-két Kinder figura nálam is akad, de egyik sem barbie. Hasznos őket gyűjteni, ha sok van, akár lehet hozzá játékboltot is csinálni. :-) Nekem volt tervben, de még nem jutottam odáig. :-D Majd egyszer... De örülnék, ha valakinél előbb láthatnám! Ezt veheted célzásnak is!!!:-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper ötlet a játékbolt! Lehet, hogy egyszer belevágok! Most egy álom gyerekszobán agyalok.

      Törlés
  3. Mi is gyűjtjük. Jelenleg nekünk is 4 van az újból. A super hős Barbikból ha jól tudom 5 fazon gyűlt össze. A legelső szériából semmi, mert akkor még nem voltunk rákattanva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Klassz! Nekem a másodikból nagyon nem akart gyűlni, viszont az újból már hatan vannak. Még mindig hiányzik kettő. 😀

      Törlés
  4. Én is csak akkor veszem ha Barbie van :-D egy kérdés hol tettél szert a nagy barbikra? :O az utolsó képen alsó sor Barbie mind nagy és nekem nincs meg csak kicsibe :,( van nekem is nagy csak nem ezek.. lesznek eladó darabok is nállam :-) facebook kinder csoportba érdemes szétnézni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy csal a fotó, de mind kicsi. Nekem nincs nagy!

      Törlés