2019. február 6., szerda

Vény nélkül ... Mély kút

Miután Daniel végzett az ambulancián, George irodájában hatalmas aktakupac várt rá.
-Remélem estig végzek ezekkel!
-Kiket akarsz kinyírni? Kikkel szeretnél végezni?- Nyitott be Léna az irodába.
-De jó, hogy jössz! Nem áll szándékomban senkivel végezni, csak annyi a papírmunka ...
-Ettél valamit délben? Hoztam neked szendvicset.

-Tündér vagy! Észre sem vettem, hogy milyen éhes vagyok! Mi újság a traumán?
-Minden klassz! Imádlak, hogy oda osztottál be!
- Tudom, Édes! Mondtad már párszor, hogy szereted!
-Milyen figyelmes vagy! Dani, nem a te telefonod berreg?
-De, lehetséges, levettem a hangját, mert egész nap csörög. A bátyám hív!
-Szia öcskös! Rá érsz most?
-Szia! Van tíz percem. Mondjad, mi van? Olyan furcsa a hangod!
-Beteg vagyok, elkapott ez a nyavaja, alig van hanghom. Segítened kell!
-Lázad van?
-Igen, elég magas. De nem ebben kérem a segítséged! A színházról lenne szó, az esti előadás nem maradhat el miattam! Öcsikém, nem ugranál be helyettem?
-Neked tényleg nagyon magas lehet a lázad! Már félre is beszélsz!
-Senki nem venné észre! Olyan vagy mint én, az egyetemen játszottad Mercutiot. Tudom, hogy a szöveget tudod, annyit végszavaztál nekem, mikor a lábad miatt otthon voltál.
-Lehet, hogy a szöveg menne, de semmi más. Nem vagy te magadnál!
-Segíts már! Láttad az előadást! Át is küldöm a felvételt, az ügyelő folyamatosan bemond mindent a hívóba, már minden jelenethez leírtam neked, hogy melyik járásból jössz! A koreográfiát estig megtanulod! A Mab monológot átveszem veled, de fel sem tudok kelni, nem tudok ma játszani! Öcsike! Naaaa!
-Tételezzük fel, hogy elvállalom. Kard életemben nem volt a kezemben. 
-De szike annál többször! Ez is ugyan olyan, vág mind a kettő.
-El mész te a büdös francba, nem tudom én ezeket a járásokat sem! Mi az hogy színpadi jobb, rendezői bal?
-A kettő egy és ugyanaz.
-Ha te mondod...
-Na, mondj már igent! Hányszor helyettesítettük már egymást, emlékszel, a gimiben is, sőt egyszer bementem helyetted valami előadást meghallgatni az egyetemre is! Egyébként is, színész akartál lenni! Itt a nagy alkalom!
- Jobb ötletem van! Elmegyek hozzád és megpróbállak összerakni estére! Viszem a csodaszereimet! Mit szólsz?
-Ne csináld már! Azt hiszed nem voltam orvosnál? Játszd már el helyettem! 
-Tudod mit! Oké, megcsinálom!
-Tudtam, hogy számíthatok rád! Most leteszem a telefont és küldöm az előadásról a felvételt! A rendező hamarosan fel fog hívni!
-Oké! Küldjed! 
Dani percekig hallgatott, Léna kérdőn figyelte.
-Lénus, nagy hülyeségre készülök! Este én játszom a Rómeó és Júliában, Mercutiot.



2 megjegyzés: