2019. február 9., szombat

Vény nélkül... Az előadás

Két nagy  család élt a szép Veronában,
Ez lesz a szín, utunk ide vezet.
                        .
                        .

Néző, türelmes füllel jöjj, segédkezz,
És ami csonka itten, az egész lesz.


Romeo:  Fáklyát nekem. Én   nem tudok bokázni.
 Sötét vagyok, inkább   világítok.
Mercutio:  Nem Romeom,   táncolni kell neked.

Romeo: Mert éjszaka erről   álmodtam.
Mercutio: Én is.
Romeo: Mit?
Mercutio: Azt, hogy aki   álmodik, csaló.
Romeo: Csak öncsaló, mert   álma az való.
Mercutio:  No nézd, a Máb   királyné járt tenálad...
Romeo: Hallgass, Mercutio,   hallgass.
 Semmit beszélsz.
Mercutio:  Hisz álomról   beszélek.

 -Egy, kettő, egy kettő, figyelj a tartásra, fordul három négy .-Súgta Tereza az instrukciót.

 -Gondoltam jövök és segítek a táncban.
-Köszi.
 - Egyenes a hát, egy, két, há...




Júlia: Ó Romeo, miért vagy te   Romeo?
 Tagadd meg az atyád, neved   hajítsd el,
 S ha nem teszed meg, esküdj   édesemmé
 És nem leszek Capulet én se   többé.




Tybalt: Mit akarsz tőlem?
Mercutio:  Semmit, jó   macskakirály, pusztán kilenc   életed közül az egyiket...
 Egy-kettő, rántsd ki kardod,   különben kirántalak, mint   egy csirkét.
Tybalt:  Állok elébe.
Romeo:  Mercutio, dugd       vissza kardodat...

 Tybalt!  Mercutio!  - állj.


Mercutio:  Megsebeztek!
 Csak karcolás, de nekem épp   elég.
Romeo:  Bátorság, pajtás. A   sebed nem oly nagy.
Mercutio:  Na, nem oly mély,   mint egy kút ...
 Mi az ördögnek is jöttél   közénk? Épp a kardod alatt   sebzett meg.
Romeo:  Én jót akartam.
Mercutio:  Segíts egy házba   hát, Benvolio,
 Elájulok...


Benvolio:  Ó Romeo! Jó   Mercutio meghalt!



Mert még regékben sincsen arra szó,
Mit szenvedett Júlia s Romeo.
Függöny




Az előadás végén a színészek tapsal köszönték meg Daniel bravúrját.
Léna és Sindy alig várta, hogy gratuláljon Danielnek.
-Nagyon ügyes voltál! 
- Lénus!
-Púder illatod van! Annyira de annyira büszke vagyok rád!
-Köszönöm! 
Hirtelen mindenki ott termett az öltözőben, koccintani jött a társulat. Dani boldogan fogadta a gratulációkat.

Az ügyelő hangja ma este utoljára hallatszott a hívóból : -Az előadás befelyeződött a színpadon, mindenkinek köszönöm szépen! Jó éjszakát!

6 megjegyzés:

  1. Imádom ezeket a képeket! Gyönyörűek a ruhák is, nagyszerű munka volt :)

    VálaszTörlés
  2. Remek előadást volt!! Szinte ott éreztem magam a színházban.

    VálaszTörlés
  3. "Minden jó, ha a vége jó!" :-) Valóra váltottad a vágyad! Gratulálok, nagyon jó lett, és elképesztő munka van benne! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Bizony, rég dédelgetett vágy volt és most sikerült összehozni!

      Törlés