2014. augusztus 25., hétfő

A tali! Rómaikettes :)

Füzesabony, péntek délután, úticél: Kiskunfélegyháza! Hurrá utazunk! Hosszú út után megérkeztünk Kecskemétre, ahol Adél várt minket! Együtt mentünk Kiskunfélegyházára.
Na jó, nem léghajóval mentünk, ezt a buszból fotóztam.
Pár kép Kiskunfélegyházáról.
Adél nagy szeretettel fogadott minket és ez nagyon jó érzés volt! Köszönjük! Sokáig nézegettük a babákat, beszélgettünk. Első éjszaka nem sokat aludtam, csak két órát sikerült, izgultam a tali miatt! Reggel aztán, gyors reggeli után lepakoltuk a babákat rendezgettük őket és elindultunk a vasútállomásra. Olyan jó érzés volt újra látni a csajokat! Pár lesifotó!
Minden annyira jó volt! Második este már négy óra alvás után frissen ébredtem. Nagyon finom lángos készült a konyhában és süti. Délelőtt is pakolásztuk a babákat, fotóztunk, meseszép anyagokból válogathattunk. Gyorsan teltek az órák és indulni kellett haza. Tika és Jenny hazajöttek velünk. Tika élvezte az utazást! A buszon azon kaptam magam, hogy Tika babát nézegetem és fotózom, nem törődve a sok emberrel körülöttem.
Öt óra buszozás után megláttam a Mátrát, tudtam már csak egy órahossza és otthon vagyunk! Jó volt találkozni, szeretlek titeket!

1 megjegyzés:

  1. Tyű, fentről mekkora babaözön :D Örülök, hogy itt volttok, és jól éreztétek magatokat! Nagyon várom a következő hosszú hétvégét, még akkor is, ha majdnem egy évet kell várni rá :)

    VálaszTörlés