2014. április 27., vasárnap

Happy Family mese- Ryan a békavadász

Zajlik az élet a Happy Family család életében! Ryan mindig fel tudja dobni az „unalmas” délutánokat. Most azt találta ki, hogy ő békavadász lesz. Kimentek az udvarra teljes felszereléssel, ami a vadászathoz kell, volt minden, vödör, békaláb, stb. Alan jótanácsokkal látta el fiát , Nikki hangosan szurkolt, ami csak arra volt jó, hogy a békula jó nagyokat ugrott. Midge mindezt az ajtóból szemlélte, mert bizony ő nagyon fél a békáktól! Végül Alan-nek sikerült elkapni a békát! Nikkinek nagyon tetszett, meg is simogatta a breki fejét. Ryan boldog volt, mert a béka nem ugrott el tőle és meg tudta szemlélni, milyen is közelről. A végén visszaengedték a brekit a tavacskába. Ryan elhatározta, hogy holnap is elkapja, de Alan elmagyarázta neki, hogy nem szabad az állatokat háborgatni a lakóhelyükön.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez a bejegyzés! Honnan szerezted azt a mini békát? Képzeld, ma voltam a kis családdal Bánki tónál és én is fogtam békát, így amikor olvastam a sztorit, magamra ismertem:) Mintha nekem szólt volna ez a bejegyzésed.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon érdekes! Biztosan veled telepatizáltam, mert csak úgy hirtelen jött egy ötlet, hogy a kisbékát is beleviszem a történetbe. Eredetileg papírhajókkal játszottak volna a gyerekek! A breki már régóta megvan, egy ismerősömtől kaptam, ezért nem tudom milyen játék tartozéka lehet, gumiból van és rá van írva a hasára, hogy china, ugyanúgy mint a mattel Barbie cipők belsejébe.

      Törlés
  2. Én Midge álláspontján vagyok, rettegek a békáktól! :) Nagyon jók a képek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is Midge babával értek egyet, de én az ajtót is becsuktam volna! :)

      Törlés
  3. Tündériek!! Szuper lett ez a tavacska is, nagyon klassz ötlet! Ilyen mini békákra nekem is lenne szükségem, bár az Auchan-ben tavaly vettem egy zacskónyi kis békát, de azok jóval nagyobbak ettől. Bárcsak volna egy nagy kínai játékáruház, ahonnan be lehetne szerezni ilyen apró dolgokat! Oda járna az összes Babás az tuti! :-) A papírcsónakok is nagyon cukik, remekül kitaláltad!!! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Boróka! Nekem is sok-sok pici dologra lenne szükségem, kár, hogy nem lehet kapni!

      Törlés