2013. augusztus 10., szombat

Rómeó és Júlia

Az én kis babavilágomban, mint már írtam, van egy színház is. A mai előadás a Rómeó és Júlia volt. Én személy szerint, nagyon szeretem a színházat. Lássunk pár képet az előadásból!

És most megosztom veletek az egyik kedvenc musical dalszövegemet.



Dorian Gray /musical/: Mesevilág

Gúnyosan mondhatja más

Ez mesevilág olcsó mesevilág

Csak a színház teremthet oly csodát

Mely szép álmokat valóra vált

Rómeó és Júlia szerelme, ily csoda

Szemembe könnyet csalt

És, ha engem bárki így szeretne

Odaadnám testemet lelkemet, s

Hinném, hogy örökké tart.



Oly szívtelen a valóság

Úgy kiürült már ez a rideg világ

A színpad teremthet oly csodát

Az illúzió varázslatát

Hol Júliát várja egy tündér herceg

Szép mese és énekel egy dalt

És, ha engem bárki így szeretne

Odaadnám testemet lelkemet, s

Hinném, hogy örökké tart.



Oly gyorsan száll az életünk

mint egy felvonás

És nincs több ráadás

Mégis arról szól a költemény

Míg élsz ne add fel, van remény.

2 megjegyzés:

  1. Az utolsó versszak arra inspirál, hogy hétfőn elkapjam valaki frakkját, és közöljem vele, hogy az én Leslie-m. :) Aztán meglátjuk, akar az lenni ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá, hajrá :) Legszívesebben én is ezt tenném, az utolsó sorok tényleg nagyon szépek... ;)
      A képek is nagyon jók, főleg Júlia tetszik, gyönyörű a ruhája is!

      Törlés