2013. június 19., szerda

Pancsoltak a babák

Ma, a másik blogomhoz készítettem fotókat. Tudni kell rólam, hogy nagyon féltem a babáimat. Én bizony, kivittem őket a kerti medencébe! Jó ötletnek tűnt, régóta tervezgettem a fotózást, csak arra nem számítottam, hogy Alan egyből beesik a vízbe, -oké, mondom, -vizes lett, hát vizes lett! Aztán megint csobbant egyett. Ez már kicsit sok volt, még óvatosabban ültettem bele a felfújhatós fotelba, de ennek ellenére, megint csak a vízben landolt, úgy, hogy közben a telefonom a kezemben volt és úgy akartam elkapni, hát a telcsi is vizes lett. Azután jött Midge, ő nagyon szépen tudott ülni a fotelban, de mikor Alan-t mellé ültettem, Alan, hupsz a vízben, a csobbanás miatt Midge is a vízbe esett, ő pedig a kis Ryan-t is magával húzta. Csuron vizesek lettek a féltett babáim, de a fotók nagyon jók lettek! Ide csak pár képet teszek fel, a többit megnézhetitek itt: www.happymidge.blogspot.com

7 megjegyzés:

  1. Hello from Spain: beautiful pictures in the pool. Keep in touch

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretnék medencézni! Most irigy vagyok a babáidra, és gratulálok a jó képekhez!

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom, én is, én is! :)
    Milyen jó nyári felszerelésük van! Jó dolga van a babáidnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Van nekik, még ennél sokkal több nyári kiegészítőjük, igyekszem fotózni azokat is :)

      Törlés
  4. Szia! De irigylem ezeket a babákat, ilyen időben pontosan azt kell tenni, amit ők! ;)Ryan nagyon aranyos a maga kis matracával! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Ryan az egyik kedvencem, imádtam fotózni :)

      Törlés