2013. június 25., kedd

Amiket nagyon szeretnék!

Most, arról fogok írni, hogy mikre vágyom. Először is, szeretnék egy 1 éves Nikki babát, persze Midge babát is. A ruhája már megvan Midge-nek, már csak a baba hiányzik.
A másik dolog, amit nagyon szeretnék, egy Barbie ház. A múltkor, licitáltam egyre, de nem nyertem. Még sosem sikerült a licitem, mindig irreálisan magas összegekért kelnek el azok a termékek, amikre licitálok.
Végül, egy másik, borotválkozós Ken. A sötétbarna hajú, már az enyém, de Őrá, még nagyon vágyom!

7 megjegyzés:

  1. Na neee! majdnem ugyanilyen csíkos pólót varrtam, csak a színei nem stimmelnek! Amúgy sok sikert, nekem bejött, hogy kiírtam, mit szeretnék ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Jó lenne, ha egyszer, ők valóban az enyémek lehetnének!

      Törlés
  2. Igen, egyetértek, ezek a kívánságlisták nagyon bejönnek :)
    Nagyon cuki a kis Nikki! Remélem, hamar megérkeznek Hozzád :)

    VálaszTörlés
  3. Hello from Spain: I love that baby Nikky. I took several years to buy one. In my country is not for sale. I really like your whist list. Keep in touch

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nekem van, igaz, ruha nélül! Ha érdekel, keress meg! ;)

    VálaszTörlés