2013. május 11., szombat

Gymnast Barbie

A napokban érkezett hozzám, egy tornász Barbie, akit 1993-ban gyártottak. Őt, valójában csak a nadrágja miatt vettem meg, mert Happy Family Midge nadrágban volt. A cipője is nagyon tetszett, így nem volt kérdés, ő az enyém lesz. Mikor megérkezett és kicsomagoltam egyből elvarázsolt. A haja össze volt fogva, de így is látszott, hogy mennyire hosszú. Volt vele egy kis munkám, mire kifésültem a gubancokat a hajából, de megérte. Ezek után, keresgélni kezdtem a neten, hogy ki is ő valójában. Végül, megtaláltam, Gymnast Barbie. Más is történt a napokban. Az már szerintem kiderült, hogy rajongok a Happy Family családért. Az én kedves barátnőm is, hasonló képpen érez a babák iránt, mint én. Kitaláltuk, hogy írunk egy-egy blogot, Midge baba nevében. Ezek a blogok, a Sherwood család életéről szólnak, két különböző élethelyzetet mutatnak be. A  barátnőm blogja és az én blogom. Olvassátok szeretettel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése