2013. május 30., csütörtök

Esküvők

Szeretek ruhákat varrni a babáimnak. Az elmúlt évben, két esküvő ruhái készültek el. Elsőként bemutatom Martinát és Aurélt. Szerintem, ők nagyon illenek egymáshoz. Az összes ruhát én varrtam, igaz a kék csillogó ruha, más méretű babára készült, ezért kicsit nagy a babára. Következő esküvőn, Leila és Zolcsi voltak a főszereplők, ők a tengerparton házasodtak össze. Mikor beállítottam a babákat a fotózáshoz, hirtelen ötletem támadt, igazi homokot szeretnék, hogy bele lehessen írni a nevüket, hát én bevittem a szobába egy kis vödör homokot :) A ruhák, a fekete szmoking és az arany színű koktélruha kivételével, szintén saját készítésűek.

4 megjegyzés:

  1. Hello from Spain, lovely pics. Awesome wedding. Keep in touch

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen a ruhák! Martináé a kedvencem.
    Tetszik a tengerparti esküvő képe, jó ötlet volt a homok! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is Martina ruháját szeretem a legjobban! Valóban, jó ötlet volt a homok, de utána a takarítás, már nem volt olyan jó :)

      Törlés