2023. február 21., kedd

Léni mesél 6.

Szép időnk van! Anya kiküldött a kertbe napozni, azt mondta rám fér egy kis frisslevegő. Nem voltam suliba, a héten itthon leszek, mert "beteg" vagyok. Na jó egy kicsit szimulálok is, de tényleg fáj a torkom. Apa megnézte a torkom, úgy útálom mikor megvizsgál. Mondta, hogy piros a torkom és rámkacsintott. Na, gondoltam jó orvos az én apucsikám, nem lehet átvágni. Még azt is mondta,  hogy egy hét pihenő vár rám és tudja mennyire szeretnék suliba menni, de most nem mehetek egy hétig, nehogy ráragasszak valamit a többiekre  majd halkan megegyeztek, hogy az iskolaundort. Ez volt tegnap, este meg már lázas voltam. Szerintem jövőbe látó vagyok, tudtam mikor leszek beteg. 
Milyen szépek ezek a virágok, mindjárt szedek Ajának egy csokorral.
- Léni, ne szedd le a virágokat!
Halljátok! Anya gondolatolvasó. 
- Nem szedem le, csak nézem .
Öcsinek mindjárt itt a szülinapja. Oviba fog járni, mindjárt 3 éves, Anya pedig visszamegy dolgozni a kórházba, mi pedig kapunk egy bébisintért. Na, kíváncsi vagyok meddig bír majd ki minket, szerintem menekülni fognak tőlünk a bébisintérek. Szép jövő vár ránk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése