2020. május 17., vasárnap

Karton babaház- építkezünk, szépítkezünk

Az utóbbi hetekben Petrovék házát szépítgettem, volt amit átalakítottam és volt amit újraalkottam.
Elkészült az ablak a nappaliba.

Mutatom berendezve.
 Érkezett két új szőnyeg.

Arra gondoltam, a kék jó lesz a hálóba, a barna a nappaliba, a régebbi piros, pedig a gyerekszobába. De nem így lett, a kék került a nappaliba.
Készült egy tv a kandalló fölé.
A barna szőnyeg a konyhába került, azért mert olyan kellemes színhatása van tőle a konyhának.
Kész lett a tolóajtó. Azon még fogok dolgozni.
 A terasz mögött látható az új lépcső.
 
Kibővült a ház egy rendelővel, mivel Lénához és Danielhez sok páciens becsönget. Most már nem a nappaliban fogádják őket. Hamarosan nyit a magánpraxis. A rendelőbe eddig elkészült két szék, ágy és gyógyszeres szekrény.



 Kezdődhet a rendelés!
 
Még pár fotó a házról.








4 megjegyzés:

  1. Imádom a lányok szobáját, meg persze az egész házat😍 Elora is örülne valami hasonlónak 😆

    VálaszTörlés
  2. Azta neked már sikerült bepakolni a házat! Hogy én hol vagyok még ettől! Nagyon szupi lett!

    VálaszTörlés