2020. január 31., péntek

Vény nélkül... Csajos délután

Délután átjöttek Sindy-ék. Az ikrek nagyon várták a vendégséget, Paul is rég beszélgetett Daniellel. Léna és Léni sütöttek egy kis fánkot, mire megérkeztek a vendégek.
Léni épp a sütés nyomait próbálja eltüntetni.
-Szia, Lénike!
-Sindy! Szia! De jó, hogy már itt is vagytok! Az ikrek?
-A nappaliban vannak, egyből elkezdtek játszani Nílával.
-Paul?
-Ő is a nappaliban van, apukáddal. Anya, merre van?
-Pisil, folyton pisil. Azt mondja azért, mert nyomja a gyerek a hólyagját. Te érted ezt, Sindy?
-Értem, Csillagom!


 -Szia, Sindy! Már itt is vagyok!
 -Szia, Lénus! Azonnal látni akarom a babakocsit!
-Gyere, mutatom! Nézd, ilyen lesz!
-Hú, ez nagyon szuper!
-Sindy! Minek öltözzek be farsangkor az oviba? Én orvosnak szeretnék, de Aja szerint inkább legyek hercegnő.
-Szerintem jó ötlet az orvos! Léna, miért nem szeretnéd, ha orvosnak öltözne?
-Jajj, nem is tudom, minden kislány hercegnő lesz, Léni rosszul fogja magát érezni, ha ő másnak öltözik.
-Aja, ez nem igaz! Én akkor is orvosnak, baltás gyilkosnak, vagy terhesnek szeretnék öltözni.
-Jó, legyél orvos, meggyőztél!
 -Mindent letörölgettem!
-Ügyes vagy!

 -Nagyon finomat sütöttetek!
-Aja, megnézzem meleg-e a víz a jakuzziban?
-Ne menj ki, mert hideg van!
-De én ki akarok menni!
-Akkor, menj és nézd meg!
 -Nagyon meleg! Jöhettek pancsolni!
 A csajok átöltöztek és birtokba vették a jakuzzit.
-Milyen nagy már a pocakod! Mennyi is van még hátra?
-Pár hét. Most vagyok a 34. hét végén. Nem bánnám, ha már kint lenne!
-Kitartás, Lénus!
-Hát, ez az, már fáj mindenem, a hátam, lábam, derekam, könnyű azt mondani, hogy kitartás! Dani is mindig azt mondja, hogy addig jó, ameddig bent van, ott van biztonságban! Bár ő azt sem bánná, ha diplomaosztóig bent lenne!
 -Ó de jó forró!
 -Nagyon kellemes a víz! Sindy, te mit nevetsz?
-Amit az előbb mondtál, hogy Dani azt sem bánná, ha diplomaosztóig bent maradna!
 -De jó itt a hangulat! Hoztam egy kis üdítőt!
-Köszönjük! Épp rólad beszéltünk!
-Dani, majd egy fél óra múlva kihozod a törcsiket?
-Persze, Cicám!
 -Képzel Sindy, úgy néz ki, a nyáron lagzizunk!
-Igazán, mesélj!
-Az öcsém fejét bekötik! Karácsonykor mutatta be az új csaját, most síelni vannak, azóta is dúl a szerelem. Tegnap küldött egy fotót, eljegyezte a csajt, tervezik az esküvőt. Azt írta, még a nyáron elveszi.
-Hú a mindenit! Az öcséd így megkomolyodott? Mesélj, milyen a lány?
-Kedves, okos csajnak tűnt, nem beszélgettem vele sokat, túl nagy volt a nyüzsi. Nem igazán tudtam megismerni.

 -Megérkeztek a törcsik!
 -Jajj, de hideg van!
 -Jó meleg a törcsi!
-A radiátoron volt, ezért ilyen meleg.
 -De jó volt beszélgetni! Rendesek a srácok, hogy vigyáztak a gyerkőcökre!


2 megjegyzés:

  1. :-D "Lénike" annyira szórakoztató, hogy ilyen határozott! Nem szarozik, imádom! A másik szerelmem az a jakuzzi... Nekem is kell ilyen!!!
    Most meg már nagyon kíváncsi vagyok a srác imádottjára! ;-)

    VálaszTörlés
  2. Ez a jacuzzi nekem is nagy kedvencem. :)

    VálaszTörlés