2019. november 1., péntek

2020-as kívánságlistám

Szépen gyűlik a lista! 2020-ban őket szeretném! Nektek van kívánságlistátok?

BMR1959, nagyon kíváncsi voltam erre a kollekcióra és azért aggódtam, hogy csak ne tetszen mind a hat tagja! Ezt a pasit választottam a listámra. Nagy bennem a kíváncsiság, hogy milyen a pasi MTM test, na majd meglátjuk, ha kapható lesz nálunk is! 

Fashionistas sorozatból kettő baba került a listámra.




Harry Potter új karakterei sem maradhatnak le a listámról! Kíváncsian várom őket is!


Fotókat a netről töltöttem le.

4 megjegyzés:

  1. A hosszú hajú srácra én is kivetem a hálót. :-D

    VálaszTörlés
  2. A szőke srác, a foltos lány és a szakállas jöhetnek nekem is!!! :-) Már kezdek megbarátkozni a kontyos mtm sráccal is, igazából nagyon megnézném kiengedett hajjal!!! :-D

    VálaszTörlés
  3. A két fiú hozzám is jönni fog ha lesz. De most tátva maradt a szám a Potteres új babáktól. A régiekre várok egy jobb leárazást és akkor jöhet a prof. is meg Harry is.
    A BMR 1959 lányok közül kettővel szemezek a fonott hajú kontyossal és a kínai hosszú szoknyással.

    VálaszTörlés
  4. Ez egy nagyon jól összeválogatott kis gyűjtemény. Remélem mihamarabb otthonra lelnek majd nálad. Abszolút kedvenc: BMR fiú és Hagrid.

    VálaszTörlés