2018. december 15., szombat

Szülinapi ajándékaim

Idén nagyon el lettem kényeztetve. Álmomban sem gondoltam, hogy ennyi meglepetés fog érni, annyi ajándékot kaptam a családtól és drága barátnőimtől, hogy csak na! Ski Fun Midge már bemutatkozott az előző posztban. Tesómtól nem csak őt kaptam, hanegy egy Babysitter Skipper lánykát és egy kívánságlistás,




Fashionistas lányt. Szülinapom alkalmával mindig vásárolni szoktunk menni Egerbe, ez már hagyomány. Ott kaptam ezt a szépséges zöld hajú nagylányt.
Barátnőim, mivel nem voltak itthon, csomaggal leptek meg. Mit gondoltok mi volt benne?   Na jó, elmesélem. Ron,  Harry Potterből, Ron Weasley.


Nagy volt részemről az öröm, nem is tudom leírni, de képzeljétek el, itt még nincs vége, mert Kata barátnőm pénteken befutott és nem egyedül jött, Hermione -val érkezett.


Itt a blogon is szeretném nektek megköszönni csajok, hogy gondoltatok rám! Remélem olvassátok majd a posztot!

Megmutatom a tortám is. Marcipános, karamellás, tejszínhabos.


Ha már minden babás ajándékom láttátok és a tortám is, amit én készítettem, akkor már csak egy dolgot nem láttatok, hogy apukámtól mit kaptam. 

Szóval így telt december 5. Így telt ez a kerek számú szülinap. Sokadjára futottam neki ennek a posztnak, mert nem lehet ezt úgy megfogalmazni, ahogy szeretném, mert nem a sok ajándék a fontos, hanem az a szeretet, ami körbevesz.
Kata és Szilvia, a pezsgőzést karácsonykor bepótoljuk!











6 megjegyzés:

  1. Nagyon sok szép ajándékot kaptál, és azzal teljesen egyet tudok érteni, hogy nem az ajándék a leges legfontosabb, hanem a szeretet, család, barát. Itt is szeretnék ismét sok boldogságot és gyönyörű napokat kívánni.

    VálaszTörlés
  2. Szuper szülinapi ajándékok, gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Én is gratulálok! Csodás ajándékokat kaptál, látszik, hogy nagyon kedves emberek vesznek körül, és érezhető tőlük a szeretet! :-)

    VálaszTörlés