2018. november 25., vasárnap

Asztalok a babaházba

Általában ősszel mindig rám szokott törni, hogy valamit barkácsolni kell . Ez idén is így volt. Most két asztal került ki a kezeim közül.



Hozzávalók: deszka, tipli, fűrész, fúró, csiszolópapír, vonalzó, ceruza, ragasztó, akrilfesték, lakk.
Röviden ennyi.
A deszkából kimértem a vonalzó segítségével a megfelelő méretet, majd a ceruzával bejelöltem, jöhetett a fűrész. Hoppá, a satut elfelejtettem, szóval a satuba befogtam a deszkát és kifűrészeltem a megfelelő méretet. Ezek után szép simára csiszoltam a csiszolópapír segítségével, ja és vasreszelővel, nálam bevált a fához . Utána, ki kellett mérni a lábak helyét, majd a fúrógépbe olyan vastagságú fúrófejet tenni, mint a lábak. A láb, tipliből készült. Volt segítségem is, mert apukám tett a fúróra olyan kütyüt, amitől egyforma mélyek lesznek a lyukak és így véletlenül sem tud az asztallap átfúródni. Mindig tanulok valamit, mert nem tudtam, hogy van olyan kütyü. Szóval a lábak a helyükre kerültek, és annyira jól illeszkedtek, hogy ragasztani sem kellett őket. A kisebb asztalt lefestettem barnára, majd lakkoztam, a nagyobbat csak lakkoztam. Fázis fotóim nincsenek sajnos, csak mikor száradnak.


Itt lakkozás előtt.


Száradás után.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése