2018. augusztus 5., vasárnap

Petrovék nyaralnak


Víz mellet a legjobb ebben a nagy hőségben! Így van ezzel a Petrov család is. Sokat pancsolnak, játszanak a gyerekekkel.





-Léna, te kicserélted a csajokat ameddig nem voltam itthon? Alig ismerek rájuk! 😀














Így telnek a napok, Danielnek sok napfényre van szüksége, mert a kis borostája foltot hagyott az arcán, most azért küzdünk, hogy a talira rendbe jöjjön. Ezeken a fotókon nem olyan feltűnő, viszont vaku hatására igen. Már hatodik napja napfürdő kúrán van és felsorolni sem tudom mennyi féle vegyszert használtam. Egyszerű színes ceruzának tűnt, amivel megrajzoltam a szakállát. Egy hétig volt rajta, utána derült ki, hogy bizony nem olyan egyszerű ceruza volt az. Nem tudtam lemosni róla semmivel. Szurkoljatok, hogy rendbe jöjjön! Teszek még fel két fotót, hogy lássátok mennyit világosodott hat nap alatt.

Lassan, de azért már egész jól alakul. 

4 megjegyzés:

  1. Imádtam ezeket a pancsolós képeket! Mintha nem is babák lennének. Nagyon ügyes vagy.
    Daniel arcához esetleg cif súrolókrém? Vagy fogkrém. Egyik sem karcolja össze, de az icipici kis szemcséket kihozza a műanyagból amik a cerkából maradtak. Én is jártam hasonlóan, Ken esetében, amikor nőnek öltözött halloweenkor. Nem volt egyszerű leszedni a festéket és még van ahol most is látszik :( de a cif vált be nekem a legjobban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek a fotók! Köszi a tippet kipróbálom a cif súrolót is. Fogkrémmel már próbáltam. Az alkohol volt a leghatásosabb eddig és a napoztatás.

      Törlés
  2. Tök jók ezek a képek! Az úszógumikat hol szerezted?
    Akneroxid krémet próbáltál már használni Daniel arcára? Nekem az a csodakrémem, sok reménytelennek hitt esetet meggyógyított (még alkoholos filcet is kiszedett). Van, amikor egy nap alatt, van amikor sokkal tovább tart, de használni szokott. És úgy, hogy közben a gyári festés sem sérül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az úszógumikat itt vettem : https://www.arumania.hu/adventure-goods-hattyu-felfujhato-dobozos-udito-tarto-p380443
      Nem próbáltam még akneroxiddal, féltem az eredeti bőrszínét, valahol azt olvastam, hogy azt is ki tudja fakítani. Most már a 80 százaléka eltűnt a szakállának, remélem pár nap napoztatás és teljesen eltűnik.

      Törlés