2018. február 17., szombat

Léna új teste

Sokat agyaltam az elmúlt napokban, hogy lecseréljem- e Léna testét. Van két Léna babám, soft flex testű dancen flex Teresa babák. A soft flex testről azt kell tudni, hogy hajlíthatóságban nincs lehetetlen számára. A játszós Lénám könyöke pár éve eltört és azóta nem szoktam hajlítgatni, viszont a sztori fotózáskor elengedhetetlen, hogy pózoljon. Szóval, vagy eltöröm még máshol is az állandó csavargatás miatt, vagy új tetest kap a játszós Léna. Jelen pillanatban a második verziót tesztelgetem. Nem vettem még új testet, a szőke jógás babámat fejeztem le. Ez csak átneneti állapot, mert a szöszi jógás babám nagyon szeretem, ezért olyan rossz, hogy most le van fejezve. De majd kap egy szép ruhát, amiért kölcsön adta a testét. Lenne hozzátok egy kérdésem. Van olyan olvasóm, akinek van szöszi jógás és szöszi focista babája? Jó lenne tudni, hogy a testük színe teljesen egyforma- e? Vagy a vörös jógás és szőke focis? Várom a véleményeteket, hogy szerintetek legyen véglegesen jógás teste Lénusnak?






8 megjegyzés:

  1. itt találtam : a fiúcskát
    https://www.mesesjatekok.hu/babak-jatekfigurak/barbie/barbie-chelsea-babak-kisfiu-csikos-felsoben

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Tegnap én is rátaláltam és már úton van!😃

      Törlés
  2. Nekem megvannak , én is lecseréltem a legelső jógás szöszi fejét ,és én is bírom az eredetit is , ezért van egy orig ...valahol a házban ...de most nem találom :(((
    A vörös jógás és a szöszi jógás teste kicsit világosabb , mint a focista- és karatés lányé , azoké inkább sárgásbarnásabb , napsütötte.

    VálaszTörlés
  3. nem látok email címet...felteszem a blogomba a képeket a MTM szöszikről.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem egy kicsit sápadt a jógás test Léna arcához...talán jobb lenne a másik két sportos test neki , de mindenképpen MTM legyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy segítettél! Szöszi focis csajszit fogok venni.

      Törlés
  5. Nagyon jó képek!! Én is gondolkozom, hogy Jane-nek is jógás test kellene, hogy még könnyebb legyen beállítani. Lénának is nagyon jól áll :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nagyon nehezen vettem rá magam a testcserére. Jane- nek is nagyon jól állna! Remélem hamarosan be tudom majd mutatni a végleges új testével!

      Törlés