2018. január 14., vasárnap

Kötés és horgolás

Már rég jelentkeztem olyan bejegyzéssel, amiben bemutatom a babáknak alkotott ruhákat, pedig folyamatosan készül nekik valami. Még az ősszel horgoltam egy kabátot. Nagyon büszke vagyok rá, mert pont olyan lett, mint amilyennek megálmodtam.



Az idén pedig kötésre adtam a fejem. Valahogy januárban mindig rámtör a kötni kell érzés. Készült egy pulcsi és egy mellény. A mattelnek van egy hasonló pulcsija, már régóta szemezgettem vele, hogy milyen jó lenne megkötni, hát most az is elkészült.





 
A modellem Léna babám volt, ő kapta a cuccokat, hogy kedvére tudjon válogatni, mikor a sztorit fotózom vele.

10 megjegyzés:

  1. Beautiful clothes! I love the coat :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz ruhatára van Lénának! Az enyémek mostanában eléggé morgolódnak, mert ott a sok szép anyag, nekem meg mindig más dolgom van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Mindig jön egy új ötlet, amit meg kell valósítani.

      Törlés
  3. Remek dolgok készültek,ügyes vagy. Léna meg boldogan viseli őket.

    VálaszTörlés
  4. Csodálatosak! Nagyon ügyes vagy, még sok ilyet készíts!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igyekszem, de a kötéshez nincs túl sok türelmem.

      Törlés
  5. Nagyon szépséges lett minden!!! Az a kabát nagyon nyerő! :)

    VálaszTörlés