2017. december 26., kedd

Karácsonyi babaeső

Gyorsan megosztom veletek, milyen babás dolgokat kaptam karácsonyra. Nem számítottam ennyi meglepetésre! Kaptam egy csoki pasit, Chelsea fiú kisbarátját, egy kínais babát Betty- t, őt a kiegészítői miatt, de mindjárt részletesen elmesélem. Kaptam még sminkelős, szépítkezős kiegészítőt is, és egy nagyon bájos Stacie babát, ami ugyan karácsonykor érkezett, de ő a szülinapi ajándékom a barátnőimtől. 





A babák nem maradtak sokáig a dobozban.





Akkor, essen pár szó Betty-ről. Ő egy kínais, gagyi baba, akinek szuper orvosi kütyüje van. Van hozzá egy fehér orvositáska, sztetoszkóp, vérnyomásmérő és egy mini fecskendő, ami olyan mint az igazi. A vény nélkül sztorikhoz, pont jól fognak jönni ezek a kiegészítők.
Danielen majd leteszteljük a fecskendőt. 😃

Van még két állatkája is.
Stacie is hozott egy kutyust.
A szépítkezős szettben is nagyon klassz dolgok vannak, pici rúzs, aminek le lehet venni a tetejét és egy pici púder is. De inkább mutatom.


Gyorsan, egy szusszra megmutattam nektek mindent. 

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a babáidhoz és a kiegészítőkhöz! A csoki fiú nagyon helyes! kinek a párja lesz? Már most várom vele a sztorit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Ez egy jó kérdés! Még nem tudom ki lesz a párja.Most még csak nézegetem az újdonságokat. Minden babámnak szeretem kialakítani a karakterét.

      Törlés