2017. június 5., hétfő

Hogyan is kezdődött

Bemutatom nektek Aliciát, Glóriát és Milénát. Pontosan ma 16 éve annak, hogy megvettem őket. Talán akkor kezdődött minden,  hogy gyűjtő lettem. Konkrét céllal mentem a Tescoba, hogy veszek magamnak egy vörös hajú Barbie-t. Korábban kinéztem már azt a babát, de fontosabb volt kutyapórázt vennem. Végül mind a három baba a kosaramba landolt. Annyira szuper nap volt!  Olyan jó most ezen nosztalgiázni. Mutatok fotót is a lányokról. A vörös szépség neve Alicia, a szöszi lányt Glóriának, a barnát Milénának hívják.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon durva hogy repül az idő! Nekem még valahol megvan az az újság, ezek szerint Tesco, (mert erre már nem emlékeztem, csak a kép maradt meg a fejemben), amiben ezek a babák benne voltak. Akkoriban nekem még nem volt eszemben gyűjteni őket, és ez nagyon nagy kár, mert ha most ez a vörös meglenne nekem, már nem kéne vadásznom másikat. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokáig megvolt az újság nekem is, de valahová elkeveredett. Ha egyszer a kezedbe akad, lefotóznád nekem? Ez a vörös Barbie a kedvenc babám, egyszerűen egyik sem tudja nálam lefőzni őt.

      Törlés
    2. Ha megtalálom, nagyon szívesen lefotózom neked!!!

      Törlés