2017. január 30., hétfő

Vény nélkül... Minden fejben dől el

Még decemberben történt, Elora váratlanul felhívta Danielt telefonon, hogy segítsen, nézze már át Leslie leleteit.
A beszélgetés kapcsán hamar kiderült, hogy CT vizsgálatot valami oknál fogva nem végeztek Leslie-nél. Daniel berendelte a klinikára Lesliet. El szeretne végezni pár vizsgálatot rajta.
Ahogy letette a telefont, egyből hívta a klinikát.
-Jó napot!  Dr Petrov vagyok. Kapcsolná nekem a radiológiát!
Szia!  Daniel vagyok. Sürgősen kellene nekem egy időpont koponya computer tomográf vizsgálatra.
Az remek! Köszönöm!  Akkor december 20. Délelőtt 10 óra. Helló!  Szia!  És köszi! -Így zajlott a beszélgetés. Szóval az időpont megvan, már csak Leslie hiányzik.
Közben hazaért Léna is a fodrásztól. Daniel elmesélt neki mindent.
-Akkor Leslie ide utazik?  Mikor jön?  Befekszik a kórházba?  Egyedül jön? Nem is fog minket megismerni.
-Azt nem tudom, hogy fog jönni. Szeretném bent tartani,  ha jön vele kísérő, majd nálunk alszik. 20.-ára kaptam időpontot. Remélem itt lesz 19.-én.
Lénus gyönyörű lett a hajad!
-Köszi, szeretlek! Hol van a gyerek?
-Az ágy alatt. Összevesztünk, nem jön ki.
-Nem lehet titeket együtt hagyni.

2 megjegyzés: