2016. szeptember 18., vasárnap

Végre, végre, végre. . .

Végre, csütörtökön megérkeztek a lányok!
 És, hogy miért írom le ennyiszer, hogy végre?  Azért, mert több mint két hetet vártam rájuk. Aki annyira szereti a babákat, mint én, tudja, hogy egy nap is milyen sok tud lenni. De kezdem az elején. Szóval, megláttam két Shelly méretű babát az egyik aukciós oldalon, első gondolatom, hogy nagyon hasonlít Lénire az egyik, olyan mintha ő lenne kb. három évesen.

Ekkor el kezdtem keresgélni, hogy kik is lehetnek ők,  de be kell vallanom, hogy nem találtam meg őket. Bambuctól kértem segítséget és ő bizony tudta, hogy kik is ezek a kis tündérkék. Most már tudtam, hogy a lehetnék rajztanár Barbie kis tanítványai( Barbie i can be art teacher).
Tovább keresgéltem és egy fotón, amit az amazonon találtam,  teljesen ledöbbentem, nem hittem a szememnek, mert ott Barbie nem két Shelly méretű babával van, hanem két Happy Family egy éves Nikki méretűvel. A különbség annyi, hogy Barbie ruhája más színű, a kicsiknek pedig fel van cserélve a ruhájuk. Nem tudom mire vélni ezt a fotót. Nekem Mattel reklám fotónak tűnik.
Dobozos fotót sehol sem találok róluk. Ezek szerint valóban a kicsit nagyobb Lénit vettem meg?   Jó eljátszatni a gondolattal. Nektek mi  a véleményetek róla?

3 megjegyzés:

  1. Szerintem simán! A gyerekekkel én is gondban vagyok néha, a korcsoportok miatt :)

    VálaszTörlés
  2. Uuuuuuu,gyönyörűek ezek az új babák!! Én is imádom, ha a növekvő gyerekek hasonlítanak a fiatalabb énjükre,és ezt Lénivel nagyon eltaláltad! Nekem a kis vöröskére lesz szükségem ;) Gratulálok a lányokhoz!

    VálaszTörlés
  3. Szèpsèges angyalkàk. :-) Szerintem nincsenek vèletlenek. Bizony megtalàltad Lèni 3 èves ènjèt. Gratulàlok hozzà! :-D

    VálaszTörlés