2014. március 20., csütörtök

Ha az álom valóra válik

Tegnap megérkezett Nikki!!! Azt már tudjátok rólam, hogy imádom a Happy Family babákat. Az elmúlt évben, valami csoda folytán, szépen sorban be is tudtam szerezni belőlük egy-egy példányt. 2013 március 14.-én érkezett meg Midge babám a pici Nikkivel és most jön a csoda, pár napja kaptam egy e-mail-t, hogy megérkezett az egy éves Nikki babám! És mit gondoltok, hanyadikán történt mindez? Igen, pontosan március 14.-én! Szóval, az egy éves Nikki, valóban egy éves! Számomra még mindig hihetetlen, hogy az enyém, csak nézem, és nézem, és csodálgatom! Olyan mintha álmodnék! Nikki nagyon messziről érkezett, innen is köszönet érte! :) Biztos ti is voltatok már úgy, hogy valamire azt hittétek, hogy sosem lesz olyan dolgotok, de végül mégis! Íme a fotók a kis családról!

16 megjegyzés:

  1. Annyira jó érzés, hogy sikerült megkapnod amire vágytál. Együtt tudok veled örülni. Szép lett a család együtt.

    VálaszTörlés
  2. ÚÚÚ, de nagyon jó!!! Csodálatosak ezek a képek, a babáid gyönyörűek, a lakásuk tökéletes, az egész tényleg annyira összhangban van, ahogy megálmodták őket!! És ahogy írtál Nikki-ről és a családról, az egészen karma-szerű dolog!!! Én hiszek ebben! :-) Kérlek, legyen sok történet velük, nagyon jó nézni őket! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokat fogog róluk írni! Azt sajnálom, hogy nehéz hozzájuk jutni, úgy kell vadászgatni rájuk! Hamarosan megszületik a harmadik gyerkőc náluk! A Vény nélkülben, pedig be fogom mutatni hogyan ismerkedett meg Midge és Alan!

      Törlés
  3. A talira várjuk az egész családot!! Nagyon jól tudom, mit éreztél, érzel, nekem is megvan a messziről jött rokon élmény :D Sok-sok kellemes órát, nekünk pedig sztorit velük, róluk!

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Csodás a kis család, nagyon tetszenek a képek! Látom, Ryan-nel nagyon jó testvérek. Örülök, hogy ennyi örömet okozott Neked :) És csatlakozom az előttem szólókhoz, kérjük a történeteket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Ryan valóban nagyon szereti Nikkit, de a hamarosan megszülető kisbabát, nem várja! :)

      Törlés
  5. Hello from Spain: I love that little girl. Congratulations on your happy family. Nice pictures. Keep in touch

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok, nagyon szép így együtt a család! Várom a történetet róluk.

    VálaszTörlés
  7. Még nem is láttam egy éves babát, tök cuki Örülök, hogy meg tudtad szerezni, gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Én először egy Barbie Journal-ban láttam és rögtön elvarázsolt!

      Törlés
  8. Hola, que bonita nena, disfrutala mucho.
    Bonitas fotos familiares.
    Un saludo, hasta pronto.

    VálaszTörlés