2013. július 17., szerda

Movie Date Ken

Pár napja érkezett meg, de csak most mutatom őt be, Movie Date Ken. Elhatároztam, hogy ebben az évben, bővítem a fiúk létszámát, legyen az gyerkőc, vagy felnőtt, mindegy csak többen legyenek. A kis újonc, nagyon elvarázsolt. Szép kék a szeme, barna, göndör haja van. Szerintem nagyon szép! Régóta ki volt szemelve, aztán húztam, halasztottam és a vége az lett, hogy nem vettem meg. De most, ismét megláttam egyet és nem volt semmi huzavona, egyből megvettem. Most ő lett a kedvencem!
Csak egy kép készült most róla, de készülőben van több is, csak most egy kicsit le vagyok maradva. A pólóját én varrtam, igaz Alan-nek, de neki is jól áll. Kicsit szines, retrós ruhában érkezett, ezért átöltöztettem.

6 megjegyzés:

  1. Ezen a képen sokkal jobban néz ki, mint azon, ami az eladónál volt, de szerintem élőben még sokkal klasszabb!!! Pasibővítés nálunk is van, de sajna nagyon kicsi a választék :(

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok az új fiúhoz! :) Nagyon klassz a ruhája, tetszik!

    VálaszTörlés
  3. De helyes, milyen klassz hogy göndör a haja! Gratulálok az új fiúhoz a bandában:-)

    VálaszTörlés