2013. április 8., hétfő

Horgolás

Megtanultam horgolni! Sohasem gondoltam volna, hogy sikerülni fog. Már kész is van egy kisruha Léni babának. Elég jól belejöttem, így a kisruhát egy mobiltartó követte. Virágot is horgoltam rá, amire viszont nem számítottam, hogy az én aranyos Beagle kutyusomnak, annyira megtetszik a mobiltartó, hogy mindent elkövet, hogy megszerezze. Beletettem a telefonom, letettem az asztalra, Suzy már ugrott is érte és elszaladt a telefonommal. Nem jó ötlet a mobiltartóban tartani, imádja rajta a kisvirágot, rossz nézni ahogy tépkedi róla. Szívesen neki adnám, hagy játszon vele, csak az a baj, hogy megeszi. Az én kiskutyám minden játékot megeszik.

1 megjegyzés:

  1. A kis ruha nagyon vagány, a kutyus pedig olyan komolyan ül, mint aki sosem lenne képes elvinni a mobiltartót :D Persze, elhiszem, hogy nagy zsivány, de tündéri pofija van!

    VálaszTörlés